Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
tänkte ge min syn på skiten.
jag har tamejfan aldrig varit med om buggigare jävla skitlir. jag har väntat så hårt på det här spelet men jag blir bara förbannad.
det började redan vid installationen som tog mig 2 dygn. 1h 30 min utan ironi. när jag sedan lyckats registrera mig och allt nödvändigt för att spela så loggar jag in.
väl inne så tar det 2h innan själva karaktärscreenen dyker upp för alla logotyper som ska svischa förbi. väl inne där så loggar jag in. att ladda själva kartan/området där jag befinner mig tar ca 5 minuter. nu är jag inne och yippiekaiyay nu laggar det ollon. npcerna kommer fram efter ca 50 sek. går på en mob, och mobens animationer ser ut som en inklippt pappersgubbe. lootar mobben och drar. råkar dra på mig en råtta som aggrar ifrån 2kms håll så jag måste döda han...men nu kommer det en grisjävel som jag inte orkar slåss mot men han jagar mig ändå till andra sidan världen innan han vänder om.
dag 2: loggar in, blir utloggad. loggar in, blir utloggad, och så fortskrider det hela dagen. klarade tillochmed att vara inloggad i en halvtimme innan hela applikationen stängdes. blir också mördad av 2 osynliga mobs som jag varken kan se eller markera, inte ens med tab knappen.
jag kommer göra såhär, jag ska lägga ifrån mig spelet i ett år. sen ska jag sätta på det och det kommer bli fetare än wow. men innan de har fixat alla jävla buggar kommer jag inte spela en enda minut till.
Det låter som du behöver en ny dator, eller så mår den inte riktigt bra. För så som du beskriver det är det iaf inte för mig. Enda som laggar extremt mycket är RvR scenarios, men det problemet jobbar de tydligen på vad jag förstått.
Sen tycker jag nog att du överdriver en hel del på "aggro range". Det är betydligt mindre än i wow (Om man man nu ska jämföra fast man inte borde det). Dessutom är ju mobsen inte sociala, vilket jag tycker är både för och nackdel.
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
jag är en marauder på lvl 17 och springer runt i Trollcountry och Ostland. Det verkar som jag har gjort alla uppdrag, hittar inga nya. Någon som har tips på vart jag kan sticka?
Det är bara sticka till någon annans chapters om du inte har några quest kvar, själv brukar jag spela grymt mycket RvR scenarios så det brukar jämna ut sig ganska bra.