2008-11-08, 22:58
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuku
Många stora guild som börjar droppa av en efter en dock, som spelet är nu kommer jag nog inte heller spela mer när min free month gått ut.. Får se vad patch 1.1 eller vilken det är ger.

Varför är det så då? Funderar på att beställa WAR men inte om spelet saknar spelare och motstånd.
Citera
2008-11-08, 23:26
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Varför är det så då? Funderar på att beställa WAR men inte om spelet saknar spelare och motstånd.
Gör de verkligen det? På Karak Azgal har jag inte märkt något då vi har Celtic Fist, Terra Dominus, Mystical Awakening, BOON Control och ett par till som kan klassas som större guilds. Det verkar vara tunnt på Destro sidan däremot, de enda som jag kommer på är väl KDS (På Azgal)
Citera
2008-11-09, 03:37
Medlem
Yukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Gör de verkligen det? På Karak Azgal har jag inte märkt något då vi har Celtic Fist, Terra Dominus, Mystical Awakening, BOON Control och ett par till som kan klassas som större guilds. Det verkar vara tunnt på Destro sidan däremot, de enda som jag kommer på är väl KDS (På Azgal)

Tja, om man tittar på tex warhammeralliance sidan, under servrar så har/ska Boon control, Lawless och Aqshyash Khar sluta med WAR.

Varför? Tja, har väl mest att göra med endgame, nästintill allt är ju bugged. Går knappt att låsa zoner för att ta sig till nästa (tex order låser Praag för att kunna ta över Chaos Wastes)
PvE är ju rätt bugged också, bossar och så.. Har inte så mycket erfarenhet med alla lvl 40 instancer än dock så kan inte utala mig om det själv.

Och för att vara ärlig är pvp i War jävligt tråkigt just nu.. En sida tar över alla keeps och OB's, sen låter man andra sidan ta över, sen tar första sidan över -igen- för att få renown och loot.. Och samma jäkla scenario om och om igen (serpent's passage, uuuuh)
Nä, nått sånt vill jag inte betala för.
Senast redigerad av Yuku 2008-11-09 kl. 03:41.
Citera
2008-11-09, 23:16
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong

Eva vix finns ju också, dock så är dom få men organiserade :P
Citera
2008-11-10, 11:21
Medlem
echo f war

tjena echo of war söker spelare på order sidan e du sugen att lira så kontakta Dagoon, Dontworry, Silex eller Hyggeia online eller gå in på vår sida

HTML-kod:
http://echowar.guildlaunch.com/index.php?gid=54996&t=1765198

Echo of War är en svensk Warhammer community, med tillhörande gille, som i huvudsak är skapat av aktiva gamers från fz.se forumen. Ett stort antal av medlemmarna var aktiva i Open Beta, och några har även erfarenhet i från Closed Beta. Tillsammans besitter vi många års samlad MMO erfarenhet från bla WoW, Lotro, DAoC, Guild Wars, EQ2, Anarcy Online mfl.

Vi har inga intentioner på att bli ett renodlat hardcore gille. Det primära är att upprätthålla en gemenskap där alla kan känna glädje, trygghet och social tillhörighet. Målsättningen är att genom vår storlek och bredd, hamna på en aktivitetsnivå, där det erbjuds något för alla kategorier av spelare. Din ålder är ointressant, så länge du lever upp till våra regler för vett och etiket.

Server typ: Core
Sida: Order
Servernamn: Karak-Norn
Guildrank: 12
Guilden skapad: 27 augusti 2008
Citera
2008-11-10, 18:30
Medlem
Abstrakts avatar
Problem med registrering

Hej!

Är det någon annan än mig som har problem med att registrera spelet?
När man sätter in cdskivan i datorn så komemr detr ju upp att man ska installera, skapa ett account eller registrera nycklen. På den sidan som man kommer in på när man ska skapa ett account kan jag inte registrera min mail, har testar 3 olika varav 2 hotmail och en gmail.

Sen när man har installerat spelet så kan man också välja att skapa ett account via login rutan som kommer upp när man statar spelet. Men på den sidan är mit nyckel ogiltig. Öppnad spelet helt själv utan att någon skulle kunna se nycklen eller på något annat sätt sno den från mig.

Någon som vet vad det kan vara för fel?

Peace
Citera
2008-11-10, 18:34
Medlem
*bort
Senast redigerad av Jesus Kristus 2008-11-10 kl. 19:34. Anledning: råkade göra två inlägg, sorry
Citera
2008-11-10, 18:39
Medlem
Jag har börjat på Karak-Azgal nu och det blev skillnad så att säga, ett klick på T1 Scenario och man är inne direkt förutom ett fåtal gånger då man fick vänta en minut. Scenarios i T2 får man dock vänta en 3-10 minuter, men aktiviteten på natten är lite dålig vid T2 ser det ut som. Inget allvarligt, men jag spelar bara på sena kvällar och nätter. Betalade lätt för en månad nu när min gratismånad är över! Fler spelare förändrade spelet totalt! Jag spelar Marauder som är djävligt rolig att spela, bara älskar att spela som Monstrousity! Mycket roligare än min gamla dvärg.

Citat:
Ursprungligen postat av Abstrakt
Hej!

När man sätter in cdskivan i datorn så komemr detr ju upp att man ska installera, skapa ett account eller registrera nycklen. På den sidan som man kommer in på när man ska skapa ett account kan jag inte registrera min mail, har testar 3 olika varav 2 hotmail och en gmail.

Sen när man har installerat spelet så kan man också välja att skapa ett account via login rutan som kommer upp när man statar spelet. Men på den sidan är mit nyckel ogiltig. Öppnad spelet helt själv utan att någon skulle kunna se nycklen eller på något annat sätt sno den från mig.

Peace
Det är inte din e-post som är problemet. Jag registrerade själv med mitt gmail. Jag vet däremot att de hade problem med att ge behörighet till servern åt spelare som förnyat sina konton pga. strul med deras kontosida. Kanske inte har med saken att göra, menar bara på att de har lite trubbel för tillfället. Vore konstigt om din nyckel vore stulen... men det har hänt i andra spel. Har du försökt att kontakta dem?
Hoppas det löser sig!
Senast redigerad av Jesus Kristus 2008-11-10 kl. 19:32.
Citera
2008-11-10, 20:32
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrakt
Hej!

Peace

Testa att skriva all information med små bokstäver. Det fungerade för mig.
Citera
2008-11-10, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Testa att skriva all information med små bokstäver. Det fungerade för mig.
Just det, så kan det också vara.

Men vilken Guild bör man gå med i på Karak-Azgal?
Citera
2008-11-11, 01:24
Medlem
Distanssamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus

Om du kör som Destruction så ska du joina Flashbacks guild på Karak-Azgal, den heter Maggots.
Citera
2008-11-11, 09:23
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus

Och du var så välkommen!
Snus.

Hihi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in