JAG ORKAR VERKLIGEN INTE LÄSA
jag pina mig igenom till sida 7 eller så
jag har gjort en adhd utredning.. det visade på att mina problem var till 50% i riskzonen för att vara från adhd och 50% depresions relaterat.. mkt av det ni skrev till sidan 7 stämde in på mig endel asperger relaterat också..
enda jag vill veta vad ska jag prova för medicin?
just nu äter jag 10mg modiodal i 2-3 dagar, mer avant kanske går bättre i cs

på lite bättre humör osv
så min fråga är .. den har jag faktist glömt bort.. orkar fan inte.. nu kom jag på den igen.. jag orkar inte detta skit längre.. vill va effekt NU vill ha en mirakel medicin om så för någon månad.. vill känna mig "normal" vill orka städa osv osv osv leva ett drägligt liv osv..
vilken medicin ska jag be om?
(disclaimer)
svara bara på frågan snälla inget jävla snack om si och så med läkare etc
JA JAG undgår en aktiv utredning nu bipolärmedicinen funka inte 10mg är insatt för någon dag sen för att se om jag skulle få någon effekt av det överhuvudtaget och isåntfall ge ett provsvar om jag har adhd eller inte vilket jag antagligen har nu.
så nu vet alla "oroliga själar" där ute att frågan är legit.
ps. oftopic, eller tja faktist eftersom det itne är "allt om asperger" tråden..
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAAH till 15x inlägg om "joo såhär är det för det har jag läst här" och 15x inlägg "men så står det inte på den här sidan, om inte jag har rätt ska inte du heller ha det"
ahh iofs så.. shame on me jag försökte unerminera er med mitt överlägsna "HAHAHAHA" ville bara säga att.. är du ingen läkare har du fan inget att uttaladig om mer än hypoteser, och eftersom vad jag har läst om era argument så visar det sig att inte ens läkararna vet något? därav.. frågan.. vad har visats sig bäst i test.. och som jag skriver lite längre upp.. orkar inte läsa.