Citat:
Ursprungligen postat av deepak
Text
Skriv du! Jag tycker det är grymt interresant att höra om andra som också funderar i dessa banor. Jag har också "fuckat upp" en hel jävla del kan jag säga!

Mycket mer än vad jag tror kan anses som normalt. Är lite nyfiken på detta över lag. Det är ju lätt att känna igen sig i våra berättelser för många, men jag lever med den här skiten hela tiden. Det är liksom inte nån gång i bland vi pratar om när det gäller mig. Hur ofta yttrar sig symptomen för er här i tråden?
Jag glömmer saker varje dag. Flera gånger om dagen. Idag sumpade jag ett kvitto efter ett inköp som nu kommer dras på min lön. Jag glömde mobilen hemma i morse.
Jag har påbörjat sju olika saker och kommit 10% in på varje punkt ungefär. Dock har jag inte påbörjat det jag skulle gjort enligt prio-listan. Råkade gå mitt i en mening när jag stod och snackade med chefen i morse! Han fick ropa tillbaka mig!
Har dock spenderat eftermiddagen på plats utanför kontoret vilket gjort att dagen gått ganska fort ändå. Ofta känns det som om jag aldrig får nåt gjort och dagarna kryper fram. Motivationen är noll, fast jag är genuint interreserad av vad jag håller på med. Det går bara inte!
Den som sa att det var bra med to-do listor ska fan ha en eloge. Jag har en iPod-touch och drog hem nåt sånt program i helgen. Detta har medfört att jag lyckats med säkert 50% mer saker än vanligt. ( det vill säga en punkt )
Jag väntar fortfarande på att min läkare ska ringa. Tror att han skulle konsulta psykologen i morgon så hoppas att han hör av sig senast torsdag. Annars ringer jag honom på torsdag! Om jag kommer ihåg! :P