Blev ett antal övningar idag, men skönt pass helt klart. Tog det säkra före det osäkra i kronlyften och nöjde mig med 4reps på 250kg, vill inte tappa ryggen och göra illa mig.
Hade tänkt att köra hela axeln idag, men körde 3set axelpress och kände att framsidan var sjukt öm. Började på 50kg sen 70kg sedan 80kg, sedan så la jag ner. Sparar dom till någon annan dag när dom känns bättre.
Idag (torsdag) tar jag en vilodag, har sista tentan imorgon som jag måste klara. På Lördag flyttar jag till min hemstad över sommaren, ska skaffa gymkort på två gym där.
Jag har börjat deffen nu.
Senast redigerad av BePositive 2010-06-03 kl. 14:49.
Triceps extensions ovanför huvudet med stång i cable
??x10+
??x10+
??x10
Enhands pushdowns sup
??x10
??x10
??x10
Pushdown med stöd för ryggen
??x10
??x10
??x10
Flyes liggandes i cable
23x~10
27x~10
27x~10
23x~10
Flyes liggandes i cable med lutning
23x10
27x10
27x10
Då har man flyttat över sommaren, tränade på ett friskisgym. När jag får skatteåterbäringen så ska jag köpa ett gymkort på ett annat gym, där jag tränade förra sommaren.
Dig kommer jag ihåg från den tiden jag började härja här på FB! Kul att du är så konsekvent och diciplinerad i ditt skrotlyftande! Kan du inte posta bilder på din taniga kropp innan du började träna och jämföra det med bilder på din muskulösa kroppshydda idag! Vore jävligt intressant att se utvecklingen visuellt så att säga, och inte bara via siffror!
Dig kommer jag ihåg från den tiden jag började härja här på FB! Kul att du är så konsekvent och diciplinerad i ditt skrotlyftande! Kan du inte posta bilder på din taniga kropp innan du började träna och jämföra det med bilder på din muskulösa kroppshydda idag! Vore jävligt intressant att se utvecklingen visuellt så att säga, och inte bara via siffror!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!