Citat:
Ursprungligen postat av john-henry-eden
Hans nästa match borde bli mot Overeem eller snarare en rematch mot Brett Rogers eller Arlovski. Scott Coker hade sagt innan att denn match skulle vara för #1 contender och Werdum är det nu. Nu är det dags för Overeem mot Fabricio.
Jag kommer att tappa all respekt för Strikeforce och Scott Coker om dem inte håller sitt ord och fixar Werdum vs Overeem. Suger dem Fedors kuk och ger honom rematch hoppas jag att SF går i konkurs då de visat att de inte är en seriös organisation
Ge förloraren en chans på titeln? Nja hörredu. Lite väl kalle anka varning på det. (medveten sarkasm med tanke på Rogers vs Overeem)
Werdum vs Overeem är den logiska matchningen. Inträffar den inte hoppas jag Overeem gör sig fri från skitkontraktet han har med SF och beger sig till UFC.
För fedors del? Det beror på om han bara tänker köra en till fight i karriären. Isåfall gör han rätt i att vänta på Werdum. Annars kan han köra mot Barnett, Big foot eller vemfan somhelst. Kanske Lashley i japan? Vore ju lämpligt att återgå till freakshow rötterna.
Citat:
Ursprungligen postat av udda123456
men om det som sades tidigare i tråden stämmer att båda vill ha rematch så känns ju det absolut inte fel att köra en rematch innan man skickar upp ngn av dem för att slakta overeem
Slakta Overeem? I vilken värld?
Båda får det tufft mot Overeem. Blir mycket intressanta matcher.
Vad ska dem göra med Overeem medans? Deras jävla champ? Ska han bara fortsätta bli förbisedd?