Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
För E själv så tycks familjelivet vara den viktigaste punkten för framtidsplaner.
Jäntan levde ju sitt liv med sina barn och byggde upp sitt liv därefter.
E var rädd för främmande språk och hade nog sin trygghet i staden arboga med inrutade rutiner.
Detta med bort adopterat barn som fick hennes "trygge" sambo i gungning kan ha haft en smittad effekt på familjelivet.
Vad du är vidrig! Hur kan du vara så kategorisk och tolka allt så fel? Tänker du inte innan du skriver?
Jag har en helt annan tolkning av vad minne är, och jag har med all säkerhet mer erfarenhet än du av hjärnskade personer eftersom det är vad jag jobbar med. Du har så fel med ditt utnämnade av "hjärntvättande", det fungerar nämligen inte på en hjärnskadad person och E har en hjärnskada efter att ha blivit slagen i huvudet upprepade gånger.
Effekten skulle vara den samma för dig, om någon galning tog sig för att slå dig i huvudet, upprepade gånger, med en hammare. Då skulle jag peka finger åt dig, hahaha, du är hjärntvättad. Du har inget minne, det du vet är planterat av dina närstående. Ligg lågt bara, tala inte om att du minns för du kommer ändå bara att avfärdas som hjärntvättad!
Förstår du nu då?