Citat:
Ursprungligen postat av Frubeate
Postat av Frubeate:
Åter igen tack :-)
Bara spekulationer detta: men man kan ju undra om CS vägrade samarbeta på rättsspyk pga att hon inte ville att dessa särdrag som nämns i hennes journaler från öppenvården skulle analyseras...
Jo, jag vet att hon uppgett andra skäl för sin vägran, men det behöver ju inte vara sant
Iof, men om man nu antar att CS själv inte var riktigt "medveten" om sina särdrag, hon kanske inte alls innsåg själv hur andra uppfattade henne innan den lilla sinnesundersökningen...
När det då kommer fram hur hon kan uppfattas, skulle jag tro att hon kanske inte vill att någon forskar mer i detta, eftersom hon antar att det kan ligga henne till last i skuldfrågan på något sätt
(Åter bara mina spekulationer)
Fet tekst:
Bra spekulasjoner! Jeg kjøper den

....
CS (og forsvaret?) forstår underveis at om de skal ha mulighet til det skal gå deres vei, så må de unngå alt som kan styrke at CS har brister som styrker/støtter opp
henne som GM.... TR er kjørt. Det er neste runde som gjelder...
Tiden som nå har gått, viser CS har sterk vilje. Hun har ikke vist tegn til kaos i sitt indre. Det viser hun er fullt tilregnelig for sine handlinger. Noe jeg hele tiden har trodd. Jeg har tidl. skrevet hvilken personlighetsbrist som
kan forklare at hun gjennomførte ugjerningen.
Jeg kan også tenke meg hva hennes "masterplan" gikk ut på. Derfor hastet det å forhindre flyttingen til Verktygt. Hun klarte ikke det, heller ikke utslette målet, som var E.
I stedet ble 2 uskyldige barn ofret når hun endelig, innenfor døra kunne slippe løs sitt oppsamlede hat som hadde glødet under den kontrollerte fasaden. Denne personen har egenskapene til å stenge av følelser og har manglende empati.
Jeg personlig, tror ikke CS bevisst hadde planlagt drapene på barna. De kunne jo sove.... Men når hatet fikk utløp, så var de der, rett framfor henne. De som også fikk kjærligheten fra T.
Men GM har på en eller annen måte forsikret seg om at ingen besøkende var tilstede i huset når angrepet kom. Tenk om naboen var på besøk?
Så om GM forsikret seg utenfra, gjennom vinduer at hun var alene, da kunne denne også se barna. Likevel ble drapene gjennomført

Det er skjerpende!