Citat:
Ursprungligen postat av limaha
Jeg må vel være høflig å svare deg, selv om du ennå ikke har gitt meg tilbakemelding på tidl innlegg
..........
Ot var svar som ikke var relevant. Jeg ba om svar og fikk ot tilbake.
Om du leser hva jeg skrev, så benekter jeg ikke at det finnes div. metoder å analysere hår på.
Men jeg tror ikke vitaminmangel, mineralbrist, giftstoffer, matintoleranse osv. osv har interresse i denne sammenheng. Derfor ot det også?...
Dette er en alvorlig mordutredning og der benyttes vitenskapelig anerkjente metoder som ikke kan ifrågesettes, men skal holde som bevis i retten. DNA er det eneste som med sikkerhet kan fastslå identitet.
Det er brukt anerkjent metode for å analysere hårtussen nærmere. (Jeg tror vi skal lite på de teknikerne kan jobben sin)
Etter siste analysen mener man også at hårtuss kan tilhøre E. Hva du, jeg eller andre skulle ønske, så er det likevel ingen metode som kan gi sikker identitet uten hårrøtter som inneholder DNA- molekyler.
Velger du se isolert på hårtussen til E, så kan du spekulere. Kun fantasien setter grenser.
Men om du ser nærmere på åstedet, at det ikke er bare er en hårtuss samt at omstendighetene er like....... kan du se hvorfor man kan anta hårtussen tilhører E om du jamfører denne med hårtussen til Max?
Jeg siterer derfor deler av et innlegg jeg har skrevet tidl:
Ca 20 hårstrå (hårtuss) fanns mellom Emmas fingre. De manglet alle røtter
14 hårstrå (hårtuss) fanns mellom Max fingre. Finger bar også merke av hammerslag.
Forskjellen var at i Max hårtuss fant de ett hår som hadde rot. De andre manglet røtter. Dermed kunne det fastslås at hårtussen stammet fra Max selv.
Oppreper det igjen: Sannsynligheten er størst for at det var hammeren som slo av hårene. Ofrene fikk hårene i sine fingre det ved å på berøre skadestedet
..........Ot var svar som ikke var relevant. Jeg ba om svar og fikk ot tilbake.
Om du leser hva jeg skrev, så benekter jeg ikke at det finnes div. metoder å analysere hår på.
Men jeg tror ikke vitaminmangel, mineralbrist, giftstoffer, matintoleranse osv. osv har interresse i denne sammenheng. Derfor ot det også?...
Dette er en alvorlig mordutredning og der benyttes vitenskapelig anerkjente metoder som ikke kan ifrågesettes, men skal holde som bevis i retten. DNA er det eneste som med sikkerhet kan fastslå identitet.
Det er brukt anerkjent metode for å analysere hårtussen nærmere. (Jeg tror vi skal lite på de teknikerne kan jobben sin)
Etter siste analysen mener man også at hårtuss kan tilhøre E. Hva du, jeg eller andre skulle ønske, så er det likevel ingen metode som kan gi sikker identitet uten hårrøtter som inneholder DNA- molekyler.
Velger du se isolert på hårtussen til E, så kan du spekulere. Kun fantasien setter grenser.
Men om du ser nærmere på åstedet, at det ikke er bare er en hårtuss samt at omstendighetene er like....... kan du se hvorfor man kan anta hårtussen tilhører E om du jamfører denne med hårtussen til Max?Jeg siterer derfor deler av et innlegg jeg har skrevet tidl:
Ca 20 hårstrå (hårtuss) fanns mellom Emmas fingre. De manglet alle røtter
14 hårstrå (hårtuss) fanns mellom Max fingre. Finger bar også merke av hammerslag.
Forskjellen var at i Max hårtuss fant de ett hår som hadde rot. De andre manglet røtter. Dermed kunne det fastslås at hårtussen stammet fra Max selv.
Oppreper det igjen: Sannsynligheten er størst for at det var hammeren som slo av hårene. Ofrene fikk hårene i sine fingre det ved å på berøre skadestedet
Ska kolla bakåt om jag missat att svara dig. Brukar försöka svara alla som seriöst diskuterar men kan givetvis missa ibland.
Tack för ditt svar nu. Måste tyvärr lägga mig nu men ska kolla igenom dessa saker förhoppningsvis imorgon.
)
Eller dom som inte kan stå för här vad dom säger på Kakafoni? Är du kristen, tror du på gud? Tror gud skulle avsky det du sagt om han fanns. Dålig kristen du är. Bättre med Jehovas kanske?