2008-10-02, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Det innebär att du litar mer på en expert än Emma, vilket jag och många fler med mig anser är tokigt. En expert som dessutom inte gjort en vettig undersökning av Emma.
Vet inte riktigt vad vänner och bekanta har med den saken att göra.

Vad du och dina lekkompisar tycker bryr jag mig inte om, sorgligt att du anser dig veta vad experten gjort när du inte vare sig varit närvarande eller har kompetens att avgöra hur det gjordes. Men som vanligt är det personliga känslor och hörsägen ni bemöter bättre vetande, så jag håller mig till att lyssna på experterna.

Så hur får du in C i huset, lite bevis skulle sitta fint nu kanske.
2008-10-02, 22:01
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Vad du och dina lekkompisar tycker bryr jag mig inte om, sorgligt att du anser dig veta vad experten gjort när du inte vare sig varit närvarande eller har kompetens att avgöra hur det gjordes. Men som vanligt är det personliga känslor och hörsägen ni bemöter bättre vetande, så jag håller mig till att lyssna på experterna.

Så hur får du in C i huset, lite bevis skulle sitta fint nu kanske.

Det märks att du inte följt med i rättegången eftersom experten själv påpekade att det kanske skulle varit bra om han gjort en undersökning närmare rättegången.
Dessutom hävdade den andra experten att det kan finnas minnesöar.
2008-10-02, 22:05
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Det innebär att du litar mer på en expert än Emma, vilket jag och många fler med mig anser är tokigt. En expert som dessutom inte gjort en vettig undersökning av Emma.
Vet inte riktigt vad vänner och bekanta har med den saken att göra.
T.o.m förhör med fhl av E säger ju att hon var väldigt pigg på att fråga om vad som hänt och det genomsyrar hela FUP tills hennes "minne" väcks lagom till rättegången.
FUP sid 956 Förhör med fhl

Fhl Så att den vägen kan dom…ehh…från det att…ehh…Emma då förde denna
Togges före detta på tal…komma in på den här tyska kvinnan och…ehh…så
det…information har inte kommit ifrån er till familjen då, att dom har pratat om?
SF Nej, det är, det kan jag säga att det inte är.
Fhl Nej.
SF Det, det, nej. Nej det känns inte så.
Fhl Nej. Är det någonting annat just i kring…ehh…den här förhören då med Emma
som du tänker på? Som du vill nämna nu?
SF Ja, nej, nej, det är väl som jag nämnde förut va alltså, det har ju, det
är…mmm…svårt att värdera uppgifterna tycker jag som hon lämnar, i och med att
det är liksom inga klara minnen, att man säger så här är det, utan det hon pratar om
minnen, känslor, kanske drömmar och så här va, det….det är ….eller inte. Hon
pratar inte om drömmar, hon säger att det är ingen dröm, säger hon, men det är en
känsla jag har och sen så berättar hon ganska detaljerat ibland om saker och ting
va, så det är väldigt svårt att värdera, kan jag tycka att det känns som. Om man
jämnför en vanlig målsägare eller vittne som kan säga olika saker och man kan
kontrollera det så är det här ju väldigt svårt.
2008-10-02, 22:10
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airbag
Jag har alltid tyckt att CS har en väldigt speciell gångstil och är förvånad att många, t o m en del vittnen inte verkar hålla med. Jag har bara sett väldigt suddiga stillbilder från övervakningskameran. Svårt att säga men man kan absolut inte med säkerhet säga att det INTE är hon.

Håller med om letsdoit. Alltid intressant läsning.

Det fetmarkerade:

Exakt! Det blir en helt annan dimension av de suddiga bilderna från stationen när man ser dem i letsdoits "stilstudie". Att lägga bilder på CS bredvid övervakningskorten var genialt!
2008-10-02, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
T.o.m förhör med fhl av E säger ju att hon var väldigt pigg på att fråga om vad som hänt och det genomsyrar hela FUP tills hennes "minne" väcks lagom till rättegången.
FUP sid 956 Förhör med fhl

Fhl Så att den vägen kan dom…ehh…från det att…ehh…Emma då förde denna
Togges före detta på tal…komma in på den här tyska kvinnan och…ehh…så
det…information har inte kommit ifrån er till familjen då, att dom har pratat om?
SF Nej, det är, det kan jag säga att det inte är.
Fhl Nej.
SF Det, det, nej. Nej det känns inte så.
Fhl Nej. Är det någonting annat just i kring…ehh…den här förhören då med Emma
som du tänker på? Som du vill nämna nu?
SF Ja, nej, nej, det är väl som jag nämnde förut va alltså, det har ju, det
är…mmm…svårt att värdera uppgifterna tycker jag som hon lämnar, i och med att
det är liksom inga klara minnen, att man säger så här är det, utan det hon pratar om
minnen, känslor, kanske drömmar och så här va, det….det är ….eller inte. Hon
pratar inte om drömmar, hon säger att det är ingen dröm, säger hon, men det är en
känsla jag har och sen så berättar hon ganska detaljerat ibland om saker och ting
va, så det är väldigt svårt att värdera, kan jag tycka att det känns som. Om man
jämnför en vanlig målsägare eller vittne som kan säga olika saker och man kan
kontrollera det så är det här ju väldigt svårt.

vad fan har E´s intresse och frågor om vad som hänt med texten du citerar?

Som vanligt kastar du ur dig ett lösryckt citat, utan förklaring eller värdering i vad som sägs och sen förväntar du dig att vi ska sitta och nicka och hålla med att du är såååå seriös som kan klippa och klistra.

vackert talibanpernilla, du har lärt dig att högerklicka, så duktig du är..eller vad är det för kommentar du vill ha?
2008-10-02, 22:18
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69

Som vanligt kastar du ur dig ett lösryckt citat, utan förklaring eller värdering i vad som sägs och sen förväntar du dig att vi ska sitta och nicka och hålla med att du är såååå seriös som kan klippa och klistra.

vackert talibanpernilla, du har lärt dig att högerklicka, så duktig du är..eller vad är det för kommentar du vill ha?

Jag tycker inlägget du kritiserar är intressant. Man får en ganska tydlig bild över läget.
2008-10-02, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
CS kan ha haft andra ärenden till KAK-området än att mörda folk.
Ja,just det, kolla runstenar...
2008-10-02, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lidl4-ever
So, du kan aldrig tysta mig, aldrig.

Det är uppenbart ni är samma person.

Jag behöver inte tysta dig, du lyckas ju banna ut vartenda konto du skapar alldeles själv, synd att ni ska vara så oseriösa i er debatt och inte våga står för vad ni skriver, du och alla dina andra sektmedlemmar pratar jag om nu.

Jag däremot har ett konto, och endast ett..men det är nog lite svårt att förstå för någon som inte vågar stå för sin egen åsikt.
2008-10-02, 22:30
Medlem
airbags avatar
Citat:
jag har läst allt i detta fall och jag vet att det är samma personer bakom många av kontona. Det är lätt om man tex äger ett internét cafe....

Megaregelbrott. Får säga som Wildone... Hejdå.
2008-10-02, 22:31
Bannlyst
Citat:
Jag behöver inte tysta dig, du lyckas ju banna ut vartenda konto du skapar alldeles själv, synd att ni ska vara så oseriösa i er debatt och inte våga står för vad ni skriver, du och alla dina andra sektmedlemmar pratar jag om nu.

Jag däremot har ett konto, och endast ett..men det är nog lite svårt att förstå för någon som inte vågar stå för sin egen åsikt.

Jag har bara blivit bannad med mitt enda konto Torsten.Grahn och han bröt inte en enda regel på detta forum, det enda han gjorde var att disskutera emot dig! Skandal ni anklagar alla för att vara någon jävla ondskapt,

Wildone har outat sig själv på FB hence kan man inte outa honom och begå regelbrott. Då skulle man tex bli bannad varje gång man citerar användare M.Skillt.

Wildone har valt vara offentlig på det kontot.

Givetvis blir jag förbannad, läs torstens 14 inlägg och jämför med wildones dravel och se om torsten förtjänar ban för TROLL.

Nu förtjänar jag en tillsägelse för OT dock.
Senast redigerad av Lidl4-ever 2008-10-02 kl. 22:50.
2008-10-02, 22:33
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Jag har bara blivit bannad med mitt enda konto Torsten.Grahn och han bröt inte en enda regel på detta forum, det enda han gjorde var att disskutera emot dig! Skandal ni anklagar alla för att vara någon jävla ondskapt,

Wildone har outat sig själv på FB hence kan man inte outa honom och begå regelbrott.
Det kan disskuteras!
2008-10-02, 22:35
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:

Du kommentera ju!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in