Citat:
Ursprungligen postat av christinelover
Men om hon är så skyldig som hon i nulägget befunnits. Vad tycker du då at man ska göra? Om hon inte ska ha fängelse eller vård enligt dig? Då finns det ju inte så många alternativ, i synnerhet inte när du menar att det är rätt kört eftersom man inte gjorde något åt saken redan vid födseln?
Jisses...varför svarade jag ens på det där?
var la inte så ja menade riktigt men vad hjälper det o skriva skit om en människa? till din fråga?du kan nog inte göra så mycket får nog bygga upp ett helt nytt folk i såfall men det skulle ju ta lite tid folk är nog för självcentriserade...o lämna sin frihet för det (utopin)eller tror du inte det?
ja hoppas ju på att hon kan bli fri på nått sett
ja försöker inte bara följa maktens korridorer som styr vem har sagt dom har rätt?.....vem har sagt att det är det rätta samhälls systemet?? det är la klart ingen vågar frågasätta statens metoder o gå i mot...(utan när det handlar om dom själva ja du vet högre löner o så)
du vet folket är farligare än 1 person
dom har sig själva o skydda för sina mål i sina liv 1 person har inte så mycket o säga till om egentligen
hon står ganska ensam nu
tänkte på tidigare inlägg du gjorde här...
du skrev att man kunde se på bilder att CS inte mådde bra........ok...
men alla GM vill ju vara fria även om dom gjort fruktansvärda saker
dom gör det ju inte för att åka fast med glädje, så sjävlklart så ser hon bedrövlig ut på bilderna eftersom hon kanske inte kan se friheten mer på ett tag
varför vill du vara så provocerande? först har du en bild på henne,samt skriver "christinelover" och sen att du tror hon är oskyldig
du ses i mina ögon som en fjortis som blivit förälskad i en GM,för att det för dig skulle vara coolt
snuskigt säger jag!