Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Cs har ju här bidragit själv. Hade hon berättat något annat än uppenbara lögner så hade hon - om hon varit oskyldig - lätt kunnat rentvå sig. Om du ser till CS resor till Arboga, var hon måste ha befunnit sig och hennes egna orimliga historier, så pekar det tydligt på skuld.
Och det är bevis nog i dina ögon men inte i mina ögon.
Nått som vi alla har snackat om och vi har olika uppfattningar om vad som är skuld eller inte.
Jag har en uppfattning och tro om att det krävs mer än lögner för att säkerhetställa om man är skyldig eller inte.
Jag har också poängterat detta länge nog nu och det råder delade meningar för mig kräver jag mer än lögner och historier för att fälla nån på livstid men det kanske bara är jag som lever i en drömvärld.
För vissa räcker det kanske bara att vara i Arboga den dagen.
Jag skulle helst sett DNA bevis men hade också nöjt mig med ett mordvapen.
Ett hårstrå eller nått mer än indicier i alla fall ..
Men som jag sagt nu ca 20 ggr för mig är det ingen fråga om jag tror hon gjort det eller inte.
Jag tror visst att hon har gjort det men skillnaden är att jag inte vill se nån dömas för mord pga bristande bevis.
Sen kan vi alla ha olika uppfattningar om det men min åsikt kanske inte är relevant det är väl domstolens uppgift.
Skrämmande om nu man fäller nån på det matrial som finns i vilket fall som helst.
Och jag respekterar också att andra har en annan uppfattning om detta.
Puss på ljumsken.