2008-08-14, 22:50
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Det var någon som frågade vem pestspriderskan var . Och då svarade jag att det är Cs. DU kanske missuppfatta mitt inlägg.

Nej, jag missuppfattade inte. CS är inte pestspriderskan. Om du läser vad bävern skrev så inser du nog att det inte är CS det handlade om. Enligt bävern så är det miapetter som är pestspriderskan, för att hon har andra åsikter än honom bla.
2008-08-14, 22:51
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffin Man
Jag kan inte påminna mig några närmare uppgifter om att CS kallar sig 'Tine', men noterar att sökvägen på hennes dator där man bl.a. fann bilder på Arbogahuset m.m. innehåller orden 'tine pics'.
Hon skrev väl under "graviditetsbrevet" till T med "Tine"?
2008-08-14, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Nej, jag missuppfattade inte. CS är inte pestspriderskan. Om du läser vad bävern skrev så inser du nog att det inte är CS det handlade om. Enligt bävern så är det miapetter som är pestspriderskan, för att hon har andra åsikter än honom bla.

Men enligt MIG är Cs pestspriderskan. Alla får väl tycka vad de vill utan att bli kallade dumma i huvudet hit och dit. Det är bara omoget.
2008-08-14, 22:54
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Kan det vara så att T varit otrogen med Cs under sin tid ihop med E? Den tanken slog mig nu prescis. Det kanske är ett triangeldrama utan dess like med förödande utgång. Men det är bara spekulationer.

Men det som är klart som korvspån är iallafall att Cs är den skyldige.
Knappst någon otrohetsaffär dom emellan. Tycker du att någonting alls pekar åt det hållet?
2008-08-14, 22:54
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
[/spoiler]

Ang. Es minne i videoförhör 080418 FUP sid. 907-908

Efter prat om T och tyskan så kommer denna mening.
FUP sid. 908
På fråga om hon försöker minnas eller om hon är rädd för att minnas svarade E att hon försöker minnas
samtidigt som hon är rädd. Hon försöker återgå till den dagen och försöker att få små minnesbilder, försöker se
vem hon har framför sig men ingenting vill komma. Hon kommer ingenstans när det gäller det. Det finns inga
minnesbilder alls. Det sista hon minns av barnen är när de har vardag. När de är ute och går eller ute och leker
eller så.
2008-08-14, 22:56
Medlem
Muffin Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Det är helt riktigt. FUP s. 1405.
2008-08-14, 22:57
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Men enligt MIG är Cs pestspriderskan. Alla får väl tycka vad de vill utan att bli kallade dumma i huvudet hit och dit. Det är bara omoget.

Jo, tyck vad du vill, men frågan var vem som var pestspriderskan enligt bävern, och han menade inteCS utan miapetter (som dock förövrigt absolut inte är en pestspriderska).

Sen att du tycker att CS är en pestspriderska är en helt annan sak. Men i denna diskussion så var det inte CS det handlade om.
2008-08-14, 23:00
Medlem
Citat:
Kan det vara så att T varit otrogen med Cs under sin tid ihop med E? Den tanken slog mig nu prescis. Det kanske är ett triangeldrama utan dess like med förödande utgång. Men det är bara spekulationer.

Precis det har jag tänkt på mer än en gång med.....
2008-08-14, 23:03
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja_2007
Precis det har jag tänkt på mer än en gång med.....
Får man fråga vad det är som får er att tänka i dom banorna?

Tycker ni att T och CS har varit särskilt kärvänliga mot varandra efter att dom (åtminstone T) bröt upp?
2008-08-14, 23:03
Bannlyst
Men det skulle bli snygga rubriker. Triangeldramat i Arboga.
Citat:

Han verkar ju ha lite svårt att bryta och prata med töser, så det kanske inte är konstigt om man skickat signaler som C tolkar att de har något... Å sen är C lite sur och pratar om gravid för att E skall förstå att T viftar med flöjten lite här och var... Till slut blir det kaos i T panna...
2008-08-14, 23:05
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jo, tyck vad du vill, men frågan var vem som var pestspriderskan enligt bävern, och han menade inteCS utan miapetter (som dock förövrigt absolut inte är en pestspriderska).

Sen att du tycker att CS är en pestspriderska är en helt annan sak. Men i denna diskussion så var det inte CS det handlade om.
Det är lite lurigt att skriva om vad andra användare menar. Jag har en god uppfattning av vilken som avses och det är inte Miapetter utan en i utredningen.
2008-08-14, 23:06
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Javisst. Och Tine Handy = Tines mobil = en av CS:s mobiler (?) . Och om jag minns rätt finns det en del material från CS:s SMS-trafik där hennes "smeknamn" är Tine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in