Citat:
Ursprungligen postat av hayenna
DN lyckades skrapa fram en professor som tyckte att det kunde tyda på att hon verkligen HAR en störning...
Så om man inte vill diskutera sina problem med Sten Levander så har man en allvarlig psykisk störning - I get it! Det var väl hr Levander som sade att i väntrummet på Kumlabunkern sitter Sveriges vackraste kvinnor och trånar efter Sveriges farligaste brottslingar
Att inte vilja diskutera sitt liv med den mannen ser jag i och för sig som ett friskhetstecken!
Jag hade legat riktigt risigt till om jag hade fått Levander på halsen det är jag säker på, jag älskar också att vara ensam, läsa böcker och interneta i timtal, titta på vilka TV-program jag vill, vara uppe hela nätterna, äta litet hipp som happ, dricka skumpa på måndagar osv osv! Det hindrar inte att jag älskar barn och familj, vänner och bekanta även om jag blir alltmer excentrisk ju äldre jag blir
Jag har inte brytt mig om att följa varken Tito-spektaklet eller CS rättegången särskilt väl, men det vore förfärligt om människor skulle dömas i Sverige för att de är underliga, socialt omöjliga, allmänt otrevliga, arroganta, högljudda, oattraktiva och dessutom av icke svenskt ursprung