2008-08-06, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zekt
Hammaren var ett verktyg ja. Som hon använder sig av vid utgrävningar eller vad fan hon håller på med. Hennes inbillning var att hon varje gång åkte till arboga för detta ändamål. Men hennes besatthet är den verkliga orsaken. Med hennes narcissism så skulle hon aldrig erkänna att hon var där för att stalka. Så, hammaren var med som ett vanligt verktyg.

Köper det Zekt. Var det en hammare man använder vid arkeologiska undersökningar?
2008-08-06, 20:44
Medlem
Hunnerkungens avatar
Jag hoppas för min Gud att hon blir fälld i Tingsrätten så att det blir
en till rättegång. De får de vässa sina knivar.
2008-08-06, 20:46
Medlem
"CS Pratar på tyska.
Fhl Och du har berättat för CB att du hade en hammare med dig som du
fick lämna ifrån dig på Skavsta."

Vem fan är CB? Beckroth?
2008-08-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhereToGo
"CS Pratar på tyska.
Fhl Och du har berättat för CB att du hade en hammare med dig som du
fick lämna ifrån dig på Skavsta."

Vem fan är CB? Beckroth?

Christain Black, en av CS vänner i Tyskland
2008-08-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av millo666
Köper det Zekt. Var det en hammare man använder vid arkeologiska undersökningar?

Ja? Det används nog flitigt men det spelar ingen roll i sammanhanget. Den var med för detta inbillade ändamålet. Inbillat, hur många gånger ska jag behöva säga det? Hon var besatt men inte i arkeologi...
2008-08-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Du har också ett snyggt nick, din lilla horunge!

Jag pratar om verkligheten där vi lever, där inte alla människor hela tider gråter så fort en annan människa dör någonstans i världen.

Snälla sänk er inte till nivån att klanka ner på varandras nick!!
Och jag bör väl inte heller sänka mig till nivån att skriva helt OT,
så upprepar än en gång: Det är INTE så konstigt att man inte gråter för dessa stackars barn. Man kan bli berörd UTAN att bli känslomässigt deppig själv! Man kan faktiskt det! Jag menar inte att jag tycker att det är normalt att CS sitter o skrattar!! Definitivt inte! Men alla ni som tycker man är känslokall etc bara för att man kanske inte känner för att fälla ngn tår, ni måste faktiskt inse verkligheten, det dör tusentals barn hela tiden...Vi kan inte engagera oss på djupet i alla hemskheter, inte alla av oss! an måste förstå den sidan också.

//Från en som blivit mkt berörd av fallet utan att ha gråtit
2008-08-06, 20:51
Medlem
mirran_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Så här munter visade tyskan upp sig i rättssalen häromdan:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/54/542/542766/tyske1_1218023118.jpg

Det måste vara nåt sjukt med en person som uppvisar detta beteende i en mordrättegång av detta bizarra slag. Oakttat om hon kommer att fällas eller frias.

Brrr, säger jag, vilka obehagliga ögon! Jag har för länge sedan skrivit att jag tror tjejen är schizofren och jag vidhåller det.
2008-08-06, 20:53
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Nädå, bara somliga, som "Sara Larsson".

Ska jag tolka dig så att du på fullt allvar tror att CS har några okända vänner i Köping?
Nej, jag har bara noterat att hon påstår det och tror ingenting.
2008-08-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ja? Det används nog flitigt men det spelar ingen roll i sammanhanget. Den var med för detta inbillade ändamålet. Inbillat, hur många gånger ska jag behöva säga det? Hon var besatt men inte i arkeologi...

Så hon förklarade för sig själv varför hon åkte till Arboga?
kanske tänkte hon varje gång att hon faktiskt åkte dit för stenarna men på ngt mystiskt vis drogs hon alltid åt ett annat håll...
2008-08-06, 20:56
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Precis. Själva dådet var ju väldigt frenetiskt.

Jag tror helt enkelt att hon hade jävligt mycket tur till att börja med. Men hon har börjat försäga sig - gissningsvis så dumpade hon faktiskt kläderna med skor i Tyskland.
2008-08-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirran_h
Brrr, säger jag, vilka obehagliga ögon! Jag har för länge sedan skrivit att jag tror tjejen är schizofren och jag vidhåller det.

Vad säger eg hennes försvarare när hon sitter o skrattar sådär? Skämtar de tillbaks eller? Borde de inte uppmana henne att sluta flina?
2008-08-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Men saken är att tyskan faktiskt har reagerat på vissa saker - med hånleende. Hon satt väl och log när hon hörde SOS-samtalet?

Jag skulle nödvändigtvis inte gråta över bilderna eller SOS-samtalet, men snarare bli jävligt äcklad åtminstone. Hon har antingen varit stenkall eller lett.

Jo det gjorde hon - log när hon hörde SOS-samtalet. Kanske gjode hon det för att det gav henne bevis för att hon lyckats med det hon var ute efter. Att krossa T:s tillvaro som han krossat hennes. Lr vad tror ni

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in