Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Håller med! OM hon nu vore oskyldig (vilket jag inte tror) så är hon ju såklart jävligt frustrerad åt situationen, som antagligen verkar helt skrattretande för jäkligt tragisk... Och hör man då SOS-samtalet kan man ju tänka "men herregud, inte skulle jag ha orsakat det där grymma brutala vansinnet"...
Men
Nu tror jag ju att det är hon! Men att man inte gråter osv. tycker inte jag är så konstigt. Sen att hon sitter o ler o skrattar, det är ju jävkligt konstigt och provocerande. Men jag tycker inte att det visar på hennes skuld. Snarare försöker man väl spela oskyldig (och låtsas vara upprörd) om man verkligen vill spela oskyldig (och man är skyldig). Hon fattar väl själv att skratt gör henne ännu mera skyldig i andras ögon, eller?
men som sagt...
finns ingen annan misstänkt gm..o tror inte det kommer dyka upp heller.
Helt rätt.
Om hon varit skyldig skulle hon varit ytterst noga med att inte visa någonting enligt min mening.
Ur hennes perspektiv om hon är oskyldig anser hon polis och åklagare vara totala pajasar ..hennes fiender som hon aldrig bett om.
Sen kan det vara på det lilla viset att hon ljugit från början för att dölja något i tron om att denna uppkomna situation med henne som huvudmisstänkt var totalt absurd och osannolik.
Om hon är oskyldig.
Jag tycker detta är lite av en häxprocess nu och hon är inte skyldig fören hon är dömd.
Hon nekar och det finns ingen som helst teknisk bevisning mot henne.
Bara indicier baserat på en kärleksknäpp från hennes sida.
Sen vad jag tycker talar för att hon är oskyldig är det faktum att hon när hon mår dåligt vilket hon uppenbarligen har gjort rejält, är att hon skadar sig själv
Det vill säga riktar det inåt.
Inte sannolikt att en sådan personlighet blir utagerande på det här sättet och har ihjäl små barn med en hammare.
Men som sagt...rättegången är inte över än.