2008-08-06, 18:18
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammy1980
skitsnack. hon kan inte svara eftersom 'vännerna' är lögner.

Kan du bevisa att det är lögn?
2008-08-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Jag vet inte vem som är skyldig till brottet, och inte heller rätten till 100%. Därav är det viktigt att kontrolera alla inblandade på en gång, för att slippa göra om allt om hon är oskyldig.

Sunt förnuft, hur länge har hon varit häktad. Frånskild från andra att prata med, finns många anledningar till att man inte är sig själv under en rättegång av den här storleken...

lägg av. nu är du väldigt naiv och godtrogen.
2008-08-06, 18:21
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaneC
Du menar att en person som (helt enligt egen utsago) fabulerar ihop en historia om en beslagtagen hammare enbart för att slippa tala om sin mor kan betecknas som "smart"?

(Då ingår "rationell" i min definition av "smart".)

Håller med - jag skulle nog själv kalla henne för kall än för smart. Om hon vore smart så skulle hon inte ha trasslat in sig i lögner.
2008-08-06, 18:21
Medlem
elegantlywasteds avatar
intressant kommentar

Saxat ur Aftonbladet:

"Var det här ett sätt att rikta uppmärksamheten till NN?

– Den uppfattningen kan man kanske ha om jag hade ringt honom direkt när jag vaknade. [i]Men eftersom han var den enda person i landet som jag känner[/I], så är det ganska normalt att ta kontakt med honom."
2008-08-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Kan du bevisa att det är lögn?

läser du hennes svar så har hon i princip bevisat det själv. hon ljuger om allt.
2008-08-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elegantlywasted
Saxat ur Aftonbladet:

"Var det här ett sätt att rikta uppmärksamheten till NN?

– Den uppfattningen kan man kanske ha om jag hade ringt honom direkt när jag vaknade. [i]Men eftersom han var den enda person i landet som jag känner[/I], så är det ganska normalt att ta kontakt med honom."

'vännerna' då....
2008-08-06, 18:23
Medlem
hayennas avatar
det är ju helt sjukt att hon verkar förvånad övar att någon kan ifrågasätta att hon haft barnet:

Och NN är far till barnet? Det skulle ju hjälpa om vi visste vart barnet föddes.

– Det kan jag inte säga, det måste du verkligen förstå.

Men finns det verkligen ett barn?

– Vad menar du? Efter allt jag berättat?
2008-08-06, 18:24
Medlem
Kenny Kuks avatar
Ok, nu har CS förhörts i en och en halv dag. Jag kan inte påstå att jag tycker att åklagarna har nog tydlig plan för hur de ska komma fram till något vettigt egentligen.

Det enda som framkommit är att CS har haft något för sig i Arboga som hon inte vill avslöja, men det är inget bevis för att hon har haft med morden att göra.

Och målsägarbiträdena, varför skulle de ta upp tid med att ställa ännu fler menlösa frågor?

Jävla skandalrättegång hittils.

CS har suttit häktad i flera månader, nog hade polisen kunnat satt in riktiga människoexperter på att lirka upp CS. Tiden har funnits för det iallafall.
2008-08-06, 18:25
Medlem
hayennas avatar
Citat:
Ok, nu har CS förhörts i en och en halv dag. Jag kan inte påstå att jag tycker att åklagarna har nog tydlig plan för hur de ska komma fram till något vettigt egentligen.

Det enda som framkommit är att CS har haft något för sig i Arboga som hon inte vill avslöja, men det är inget bevis för att hon har haft med morden att göra.

Och målsägarbiträdena, varför skulle de ta upp tid med att ställa ännu fler menlösa frågor?

Jävla skandalrättegång hittils.

CS har suttit häktad i flera månader, nog hade polisen kunnat satt in riktiga människoexperter på att lirka upp CS. Tiden har funnits för det iallafall.

Jag känner samma frustration som du, men är det verkligen slut på förhören för gott nu? annars kanske man kan hoppas på att det verkligen finns en plan, en tanke bakom allt detta.
2008-08-06, 18:26
Medlem
hayennas avatar
problem med översättningen? eller märklig lögn?

Blev du ordinerad någon antidepressiv medicin i Sverige?
– Nej.

Det finns en uppgift i dina journaler att du blev ordinerad det?
– Ja, vid den tidpunkten, ja.

Har du ätit dem?
– Ja.
2008-08-06, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Men ändå så tycker du att det är jättebra att man väntar med analysen tills den rätt GM finns på plats? Det tolkar ju iaf jag som att CS hos dig är helt avskriven.

Du orkade inte läsa hela meningen? Jag tillade att om CS inte själv begrep hur illa det såg ut, så kanske hennes advokat borde ha upplyst henne om det. Eller har hennes advokat också tappat greppet genom CS häktning?

Läs vad jag skriver utan att tolka, så blir det rätt skall du se
läser du noga ser du att jag även tar upp att visst kan det vara hon,,, Orka du inte läsa det?

Dina personliga grubblerier om advokaten lägger jag mig inte i...
2008-08-06, 18:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Jag tycker att det har gått bättre idag i alla fall än igår - motsägelserna har haglat ned, i synnerhet om de eftertraktade Vans-skorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in