Citat:
Ursprungligen postat av Lupine
Alltså narzissister och psykopater är ju ganska smarta personer som agerar för egen vinnings skull. Allt utgår från dem själva och deras egna behov. Tror inte CS skulle svamla bort sig själv, inte veta vad som står på spel. Däremot försöker hon slingra sig med sina lögner för att dölja sanningen. Och när hon blir överbevisad kommer nästa lögn . Om hon varit i frihet och snärjt in sig i samma nät hade hon garanterat försvunnit, sagt upp bekantskapen med den som ifrågasatte hennes förklaringar, och fått den personen att tro att det var den som gjorde fel.
Nu sitter hon ju där hon sitter och kan bara snärja in sig mer och mer.Det finns ingen väg ut. JAg för min del....tror faktiskt inte hon skulle suttit där hon sitter om hon var oskyldig, hur störd hon än är.
Edit: Smart med modifikation.....
Nu sitter hon ju där hon sitter och kan bara snärja in sig mer och mer.Det finns ingen väg ut. JAg för min del....tror faktiskt inte hon skulle suttit där hon sitter om hon var oskyldig, hur störd hon än är.
Edit: Smart med modifikation.....
Jodå, jag håller med dig. Det är mycket som talar för att det är hon. Men jag ville väl få fram att om hon nu har någon problematik vilket hon med stor säkerhet har så kan man förklara hennes beteende innan morden med just det. Hon har kanske stalkat T och gjort saker som inte ses som normala, typ låna pengar för att åka till Arboga, hållit koll på dem via datorn osv..det här med att hon inte kan knytas till brottsplatsen är besvärande då hon faktiskt kan ha befunnit sig där vid helt fel tidpunkt helt enkelt.
Hon har ju inte bara varit väldigt störd just vid mordtillfället utan då är hon ju det hela tiden. Både innan och efter.