Ändå så frågar du efter FU:n själv.. Men jaja, du skall läsa den bara för att du är intresserad i målet. Precis som många andra.
Vilka är det som gottar sig och bara sprider bilderna????
Som jag har sagt tidigare, bilderna på barnen (de första bilderna menar jag då) är fina. Man får tänka på att de är döda, de lider inte längre. De är bleka, har blåa naglar.. precis som en död människa har. Såren är tvättade, det blöder inte. Deras ansikten är jätte vackra!!!
Visserligen är deras huvuden rakade, och det tror jag bidrar till att man tycker att det ser hemskt/hemskare ut.
Men så här ser verkligheten ut!!
De sista bilderna på barnen som finns i FU:n, ja det kan man tycka är groteska. Men tänk på att rättsläkaren/obducenten gör det för att kunna kartlägga vilka skador barnen har fått.
jaja nu får jag väl massa påhopp, så varsågoda
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
Jag tycker verkligen synd om E med familj, inte nog med själva tragedin....Hela FUPpen ligger ute på PIRATEBAY????
Med bilder på deras (mördade) små älsklingar som sedan sprids på nätet hejvillt.
Fy fan!!!!!
Snacka om att livet ALDRIG kommer bli detsamma för dem....snacka om att kränka de små barnen!
Hade min sons bilder när han är död spridits på nätet hade jag blivit fruktansvärd(!!!x1000) frustrerad o ledsen
"Hyenor" är verkligen rätt ord för de som gottar sig och använder FUPpen till att sprida bilder vidare!
Dessa är inte vatten värda för mig
(Ni som använder FUPpen att läsa i pga intresse för målet är såklart inte dessa hemska människor...)