2022-05-14, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Genetiskt fel.. pga Trauma!? Du verkar ganska svårt efterbliven, sorry.

Jaha? Så det var inte du som satt o hittade på hela raddan om det här?

"Om det finns en genetisk komponent kan man tänka sig att den genetiska variationen ibland är såpass extrem att den leder till sjukdomen oavsett trauman. Vi kan inte heller veta att Heard inte har haft trauman, bara för att hon säger det. Är väl ganska klarlagt att hon inte går att lita på. Det kan också hända att svåra trauman har begravts i det undermedvetna och att det har skapat personlighetsstörningen"

Det var din katt som gick över tangentbordet bara?
Citera
2022-05-14, 23:39
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Vi kan inte heller veta att Heard inte har haft trauman, bara för att hon säger det.
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Lol, så bara för att Amber Heard mer än sällan ljuger. Så kan man lita på att hon inte skulle ha några trauman bara för att hon säger det?

Här sker ett gigantiskt missförstånd.
Citera
2022-05-14, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Här sker ett gigantiskt missförstånd.

Läs det som skrevs..

Det är inget missförstånd med att nån försöker ursäkta hennes beteende där.
Citera
2022-05-14, 23:41
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Läs det som skrevs..

Jag var ju för höge farao med själv i diskussionen. Skärp dig.
Citera
2022-05-14, 23:43
Bannlyst
Citat:
Jag var ju för höge farao med själv i diskussionen.

Försöker någon inte ursäkta hennes beteende på något vänster, så kommer man inte ens på tanken att sitta o skriva något sånt där.

Då tänker man "Det var medvetet det hon gjorde där." Och sen är det slutdiskuterat.
Man sitter inte o hittar på våldtäkter, eller debatterar för att det skulle handla om trauma.
Citera
2022-05-14, 23:45
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Försöker någon inte ursäkta hennes beteende på något vänster, så kommer man inte ens på tanken att sitta o skriva något sånt där.

Då tänker man "Det var medvetet det hon gjorde där." Och sen är det slutdiskuterat.
Man sitter inte o hittar på våldtäkter, eller debatterar för att det skulle handla om trauma.

Du har fel som fan – du är inte med i matchen. Nu slutar jag prata med dig.
Citera
2022-05-14, 23:46
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Här berättar Johnny Depp hur det gick till: https://globalnews.ca/video/rd/c59ba...6/?jwsource=cl

Ja. Det var alltså inte den historien han berättade först, så Depp har bevisligen ljugit vid något tillfälle här. Eftersom det är lättare att tänka sig att en fingertopp knipsas av i en dörrolycka än så som Depp beskriver och det var den första versionen han gav till flera personer innan han hade behov av att skylla det hela på Heard finns det liten anledning att tro honom nu.

Allt kan hända här i världen men att lyckas kasta en flaska så att den skär av en fingertopp på en hand som vilar på en bardisk? Jag tvivlar på att ens Tom Brady hade lyckats med det om han så fick ett gäng försök. Den skadan är osannolik.

Att Depp sedan skrev på väggen med sin blodiga finger visar att det finns goda skäl att anta att han inte var fullt normalt fungerande och kapabel till dumheter oavsett hur galen Heard må ha varit i sin tur. ”Stackars Johnny” är som jag påpekat en hittepåfigur uppfunnen av hans fans. Det här är en gränslös missbrukares handlingar.
Citera
2022-05-14, 23:51
Medlem
Citat:
Läs det som skrevs..

Jag vet inte om Heard har haft några trauman. Jag skrev bara att hon kan ha haft det, oavsett genetik, och oavsett av vad du eller jag har hört. Jag har därför inte försvarat Heard. Jag hejar på Depp. Ett trauma är inte heller en ursäkt.

På längre sikt kan man också se ett värde i att försöka förstå olika personlighetsstörningar, hur ska vi i mänskligheten framöver hantera detta, det tycker jag är intressant att rota i.
Citera
2022-05-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja. Det var alltså inte den historien han berättade först, så Depp har bevisligen ljugit vid något tillfälle här. Eftersom det är lättare att tänka sig att en fingertopp knipsas av i en dörrolycka än så som Depp beskriver och det var den första versionen han gav till flera personer innan han hade behov av att skylla det hela på Heard finns det liten anledning att tro honom nu.

Allt kan hända här i världen men att lyckas kasta en flaska så att den skär av en fingertopp på en hand som vilar på en bardisk? Jag tvivlar på att ens Tom Brady hade lyckats med det om han så fick ett gäng försök. Den skadan är osannolik.

Att Depp sedan skrev på väggen med sin blodiga finger visar att det finns goda skäl att anta att han inte var fullt normalt fungerande och kapabel till dumheter oavsett hur galen Heard må ha varit i sin tur. ”Stackars Johnny” är som jag påpekat en hittepåfigur uppfunnen av hans fans. Det här är en gränslös missbrukares handlingar.
Ser bara trams från dig, du kan inte bemöta riktiga bevis eller lära dig dessa heller. Du är ju de facto ett troll även om du är moderator, Eller så är du bara en efterbliven feminist i klass med "journalister" på expressen och Aftonbladet.

Du ber en länka shit för att diskutera det, sen bara dissar du det totalt och leve vidare i din drömvärld. Hoppas du blir av med moreatorposten, du är ju fett ovärdig av den!
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-14 kl. 23:57.
Citera
2022-05-14, 23:56
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson

Du struntar i rättegången för att du är lat men försöker ändå inbilla omgivningen att du är expert på det som sker. Pinsamt.

Du är betitlad moderator men är egentligen ett troll.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-15 kl. 00:02.
Citera
2022-05-14, 23:57
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte om Heard har haft några trauman. Jag skrev bara att hon kan ha haft det, oavsett genetik, och oavsett av vad du eller jag har hört.

Det har hon inte. Det sa du att hon själv sagt.
Det är det jag förklarar för dig nu med mitt inlägg att tänker du sådär, så övertänker du. Och det gör så att du tänker helt fel.

Hon ville skada han. Det är allt du behöver veta.

Hon planerade det där.. Som den gången hon följde på avtändning enbart för att kontrollera pillren åt han.
Det är tecken på ett psykfall.
Citera
2022-05-14, 23:58
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Och nej till ditt påstående att det gått av då han klämt sig, har du ens sett skadan? Varför låtsas du veta shit när det är uppenbart att du bara är bias och killgissar även då det finns bevis? Har du sett elon musk då han var tillsammans med Amber? Full av blåmärken i facet etc. Du är en del av roten till att samhället spårar ur, för du dömer utan kunskap och tillåter skitkvinnor som Amber att kolla undan med hennes galenskaper.
Har hållt på att klyva ved idag och fuckade till det lite, då vedbiten var spräckt, så vred jag på den för att klyva på motsatt sida. Höll kvar fingret mitt emellan och den klämdes ihop över fingret brutalt hårt, inte gick mitt finger av för det. Har bara blodutgjutelser och ett blått finger.

Om fingret ska gå av i en dörr, så snackar vi en brutal järndörr om du fattar vad jag menar. Det går inte av på det sättet jds finger gick av, nageln är ju fan intakt. Och kom ihåg att Amber först påstod att han skar av sig fingret, snygg cut att lyckas missa nageln helt och hållet!

Det var inte mitt påstående att skadan kom sig av att Depp klämt sig i en dörr utan hans eget. Vad i hur skadan ser ut tyder på att den uppstått genom att hans hand träffats av en flaska istället ?

Du beskriver hur du drabbas av en skada på fingret från ett verktyg (vedklyven) som är rätt typisk. Du lyckas skada dig själv. Det händer många och kan i värsta fall ta av ett finger om det vill sig illa. Ofta stannar det som tur är vid klämskador. Den typen av skador är oftast självförvållade. Varför skulle Depps vara annorlunda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in