2022-05-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskidiot
Johnny Depp är ju helt klart förövaren. Den gråspräcklige gubbjäveln kunde alltså inte hålla knogarna i styr utan skulle ge sig på en kvinna med fysiskt våld? Vidrigt. Har ni sett när alkisen slår sönder inredningen packad som en liten kulting? Hoppas han blir sliten i stycken.
Att du ens tror på det är ju helt sjukt, finns inte en chans att det hon berättar är sant din pajas.
Citera
2022-05-05, 11:59
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskidiot
Johnny Depp är ju helt klart förövaren. Den gråspräcklige gubbjäveln kunde alltså inte hålla knogarna i styr utan skulle ge sig på en kvinna med fysiskt våld? Vidrigt. Har ni sett när alkisen slår sönder inredningen packad som en liten kulting? Hoppas han blir sliten i stycken.
Synd bara att det finns inspelningar där Heard erkänner att hon är förövaren med mera.
Citera
2022-05-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Han har fläska på sig några kilon under rättegången. Inte samma sexiga pirat.

Väldigt sexistiskt, du objektifierar honom.
Citera
2022-05-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Det ser mer och mer ut som hela affären är en tragiskt följd av MeeToo.

Det finns ju klagare som tycker att rättegången får alldeles för stor uppmärksamhet. Jag håller inte med. #MeToo förde med sig mycket bra men tyvärr också en del dåligt. Amber Heard tillhör det dåliga och det är viktigt att det sker en insikt om den sidan av myntet.
Citera
2022-05-05, 12:10
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Varför låtsades inte AH grina under alla vittnesförhör, bild/filmvisningar och ljuduppspelningar?

Trots alla bevis mot henne börjar opinionen svänga pga skådespeleriet i vittnesbåset och Expressens fåntratt vevar på hur skyldig Depp är.
Citera
2022-05-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Varför låtsades inte AH grina under alla vittnesförhör, bild/filmvisningar och ljuduppspelningar?

Trots alla bevis mot henne börjar opinionen svänga pga skådespeleriet i vittnesbåset och Expressens fåntratt vevar på hur skyldig Depp är.
Expressen visar återigen vilka manshatare de är. Allting är mannens fel och kvinnan är perfekt..
Citera
2022-05-05, 12:35
Medlem
Giant Squids avatar
Sköna kommentarer i rätten hela tiden. Som när han däckat i soffan med en glass över underkroppen. Säkert stageat av Amber det med.

-Is this a photo of you when youre "passed out"
JD - Define "passed out", sleeping?
Citera
2022-05-05, 12:40
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Depp berättar om hur Amber efter ett bråk går till badrummet, kommer tillbaka efter flera minuter med en tuss i näsan och säger något; "du bröt min näsa, är du nöjd nu?" och tar ut tussen och visar hur den är röd osv. Minuter senare går Amber till köket eller liknande och Depp går till badrummet, tar upp tussen och synar den..den är indränkt med nagellack.
Saken blir ännu mer patetisk och representativ för det mordiska MeToo-tänkande som dominerade media under den aktuella perioden.

På expressen.se skriver Irena Pozar hur stödet till Depp grundar sig i "Sexistisk propaganda", och idag går man ut med en artikel som frontas med "Heards tårar i rätten". Problemet är ju att det inte fanns några tårar alls. Tjejen ljuger och gör sig till som en häst travar. Och det kan nu folk se LIVE via de web-sändningar som kablas ut. Det är alltså inte media som förmedlar någon bild - folk avgör själva efter att ha tagit del av bevis och vittnesmål, och majoriteten av dessa personer har nu insett att Amber Heard är en mytoman med uppenbart psykiska problem, och till råga på allt en extremt våldsam personlighet som yttrat sig i ett antal utbrott där hon åsamkat Johnny Depp personskador. I ett fall har han t.o.m.förlorat en del av sitt finger! Men det fattar inte Irena Pozar för i hennes världsbild är det MÄN som slår kvinnor - allt i bästa MeToo-stil.

Personer som Irena Pozar inser nog inte hur stort ansvar de har i att personer som Benny Fredriksson begår självmord efter att felaktigt (och kriminellt) anklagats för att he begått sexuella trakasserier. Frågan är vem som i själva verket skall ställas till ansvar för den här typen av hets. Amber Heard eller Irena Pozar?

https://www.expressen.se/noje/heards...tnar-mot-depp/
https://www.expressen.se/kronikorer/...sk-propaganda/
Citera
2022-05-05, 12:43
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det finns ju klagare som tycker att rättegången får alldeles för stor uppmärksamhet. Jag håller inte med. #MeToo förde med sig mycket bra men tyvärr också en del dåligt. Amber Heard tillhör det dåliga och det är viktigt att det sker en insikt om den sidan av myntet.
Well put!
Citera
2022-05-05, 12:57
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Ja, just för tillfället så är Depp slut, officiellt i "den där världen dessa lever i", men efter detta kommer han rusa upp. Hans gamla filmer kommer åter att ge pengar och han kommer inte bli utan arbete som varken musiker Hollywood Vampires eller skådis.

Jag har sen denna cirkusen startade inte för ett ögonlock tagit fröken Turd 💩, nej förlåt, fröken Heard är det ju, på minsta lilla allvar.

Jag hoppas att Depp, när detta är över får en officiell ursäkt från dom filmbolag som medverkat till hans fall från toppen. Pirates-serien är inget utan sin Sparrow och senaste ”Fantastic Beasts” filmen var tråkigt nog urusel i sig själv så den hade inte ens Depp kunnat rädda..

Amber är en person i behov av vård, och det är skrämmande att hon är småbarnsförälder med tanke på det temperament hon verkar ha, som hennes fd assistent dessutom vittnat om i rätten.
Förhoppningsvis ser folk genom hennes lögner och fulspel så filmvärlden får tillbaka en av sina största stjärnor snart igen.

Såg (för femtioelfte gången) ”Fear and loathing in Las Vegas” igår igen, och direkt efter ”Mortdecai”. Tragik och komik som bara Johnny Depp kan leverera !!

#teamDepp
Citera
2022-05-05, 13:44
Medlem
Män blir lika mycket Psykiskt misshandlade av kvinnor, om inte mer, men vägrar komma ut med de eftersom de är ”män” och väljer att glömma.
Dagens samhälle vi lever i sätter dit vilken man som helst utan bevis, bara med några kvinnors få ord.

Jag hoppas Depp vinner skiten och så får världen ett meddelande åtminstone att alla kvinnor som spelar offer inte är offer. Jag hoppas jag inte blir missförstådd nu men det är synd vart allt lett till.
Citera
2022-05-05, 13:52
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Bra artikel där man diskuterar hur rättegången kan komma att sluta: https://news.yahoo.com/experts-weigh...h9H80GGQUlRIOc

Jag tror det är mycket möjligt att juryn kommer att finna att det troligen förekom våld på båda sidor, ”mutual abuse”, och att Johnny Depp haft en livsstil med droger och vredesutbrott som gör att han ses som själv ansvarig för att ha förlorat anseende och jobb oavsett Amber Heard och sanningshalten i vad hon uppger. Det skulle alltså betyda att ingen av stämningarna går igenom.

Men det är möjligt att det färgas av att det ligger nära min uppfattning att det bör ha varit en destruktiv relation där båda parter utövade fysiskt eller psykiskt våld mot varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in