2022-05-17, 21:09
Medlem
Det som är slående är att hon fortfarande är som ett barn.
Senast redigerad av Mr.Hockney 2022-05-17 kl. 21:13.
Citera
2022-05-17, 21:11
Medlem
0ldMans avatar
Tycker synd om Amber och hennes advokat. Advokaten framstår ju som en total nybörjare när inga frågor får ställas.
Citera
2022-05-17, 21:19
Medlem
LeCastles avatar
Amber Turds advokat kommer gå in i väggen.
Ge henne en mega pint. 🍷

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Undrar hur det blir för henne gällande Australien och hundsmugglingen...de är rätt hårda därborta.

Hur ska det bli med hennes surrogatdotter? Vilket öde, Amber Heard som mor🥶

Att Johnny vinner räcker inte. Hon ska inte vara förälder.

Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Tycker synd om Amber och hennes advokat. Advokaten framstår ju som en total nybörjare när inga frågor får ställas.

De har inget fall. Och visst är det olyckligt. Titta på tantens ålder.
Citera
2022-05-17, 21:21
Medlem
"Aquaa Maann"

Fattar ni hur intimt allt det här är? Vi får insyn i det värsta train wreck:et till relation man någonsin skådat, till råga på allt två Hollywood-stjärnor. Otroligt tragiskt, och hon är det elakaste och mest manipulativa aset jag sett. Mycket av kvinnors natur kommer fram här; ljuga, manipulera, förneka, förvränga ... allt. Det är kvinnligheten som är on trial i min bok.
Citera
2022-05-17, 21:40
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
"Aquaa Maann"

Fattar ni hur intimt allt det här är? Vi får insyn i det värsta train wreck:et till relation man någonsin skådat, till råga på allt två Hollywood-stjärnor. Otroligt tragiskt, och hon är det elakaste och mest manipulativa aset jag sett. Mycket av kvinnors natur kommer fram här; ljuga, manipulera, förneka, förvränga ... allt. Det är kvinnligheten som är on trial i min bok.

Håller med! Det du beskriver är toxisk femininitet. Inte alla kvinnor, man majoriteten av kvinnor besitter den egenskapen.

Johnny Depp är en fin pojk.
Citera
2022-05-17, 22:02
Medlem
Heard är en vacker kvinna men hur fasen sminkar hon sig... En riktigt fräsch 30-åring var hon.

Barnsligt av Depp att inte vilja titta på henne. lol Vad gör han hela tiden, skriver noveller?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 22:05.
Citera
2022-05-17, 22:11
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Så sant. Johnny växte upp med en moder som behandlade honom som Amber. Han höjde aldrig handen, men på nått sätt så visste att han att det kunde resultera i det som sker nu.

Drogmissbruk bådar sällan gott, i Depps fall så är det självdestruktivt. Anhöriga drabbas men att han skadar andra fysiskt tror jag inte.

Amber blev förstörd av att Johnny inte nappade på hennes beteende. Hon ville att han skulle skada henne. Fy fan vad tragiskt detta är.

Nu vid slutspurten.
A’s Advokat: Varför tittar Johnny dig inte i ögonen?
A: För att han är skyldig, jag är offret och överlevde.

Fick heller ingen förklaring, men tror inte det behövs. Amber är motbevisad på alla möjliga punkter.

Igår hävdade Heard bestämt och upprört att hon inte är något offer. Hur ska hon ha det?
Senast redigerad av skoputs 2022-05-17 kl. 22:14.
Citera
2022-05-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Hon är en riktig mardröm. Lider med Camille.

Alla människor har en man i sin familj som kan bli utsatt för kvinnliga psykopater som Amber.

Tror ingen gillar det.

Nej precis ingen gillar att bli utsatt för manliga psykopater som dig. Ni drar ner ryktet för de normala männen tråkigt nog. Det blir till och med svårt att känna någon slags sympati med Depp för att det finns riktigt vidriga kvinnohatande exemplar till män. Nu tror jag dock att Depp är bättre än att vara en riktig kvinnohatare, han har istället andra problem.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 22:24.
Citera
2022-05-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Barnsligt av Depp att inte vilja titta på henne.

Det var ett löfte han gav henne i deras sista eller näst sista enskilda möte, att han aldrig mer skulle se henne i ögonen. Om jag minns rätt spelades inspelning av det upp i rätten. Jag tror att båda spelade in varandra mot slutet, efter att hon inlett det beteendet.
Citera
2022-05-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det var ett löfte han gav henne i deras sista eller näst sista enskilda möte, att han aldrig mer skulle se henne i ögonen. Om jag minns rätt spelades inspelning av det upp i rätten. Jag tror att båda spelade in varandra mot slutet, efter att hon inlett det beteendet.

Jag hörde det och jag tycker att det är barnsligt och märkligt att hålla fast vid det 6 år senare. Någon annan må tycka annorlunda.

Hm undrar hur deras förhållande hade varit om ingen utav dem hade hållit på med olika substanser, det hade förmodligen varit bättre, frågan är hur mycket bättre.
Citera
2022-05-17, 22:25
Medlem
Citat:
Heard är en vacker kvinna men hur fasen sminkar hon sig... En riktigt fräsch 30-åring var hon.

Håller med, hon är vacker.
Men hon kan varken klä sig eller sminka sig som vanligt under en rättegång där hon kämpar för sin framtida ekonomi, rykte och karriär.

Citat:
Barnsligt av Depp att inte vilja titta på henne.
Det är vanligt att offer för känslomässig och fysisk misshandel, inte vill titta gärningspersonen i ögonen igen. En narcissist livnär sig på din uppmärksamhet. Beröva dem det, och du har en liten seger iallafall. Du kan beröva dem åtminstone det.

Citat:
lol Vad gör han hela tiden, skriver noveller?
Han tecknar.
Citera
2022-05-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Håller med, hon är vacker.
Men hon kan varken klä sig eller sminka sig som vanligt under en rättegång där hon kämpar för sin framtida ekonomi, rykte och karriär.

Det är vanligt att offer för känslomässig och fysisk misshandel, inte vill titta gärningspersonen i ögonen igen. En narcissist livnär sig på din uppmärksamhet. Beröva dem det, och du har en liten seger iallafall. Du kan beröva dem åtminstone det.

Han tecknar.

Okej. Du menade antecknar va? Man kan ju få nackspärr för mindre, han stirrar nästan jämt ner i bordet.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-17 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in