Moshes:
]fel igen, jag har nämligen kunskaper och befogenhet att uttala mig om diagnoser.( nog om detta.)
men jag är ingen som brukar skriva o göra uttalanden ang diagnos-utdelningar på flashback
flashbackare verkar vara besatt i att utdela diagnoser lite lättvindigt,
däremot när följt ett fall som detta så kan man foga samman/sammanfatta den framkomna informationen om hur dessa två uppträtt och betett sig..
Det som är mest skrämmande är att Amber utsågs till att vara behandlare när Jonny skulle avgiftas
efter många års missbruk så borde Jonny Depp ha avgiftats på ett sjukhus, mental avdelningen, för alla vet att när gifterna försvinner ur kroppen så kommer reaktioner, Amber H saknade all kunskap om
avgiftning o reaktioner, och J.D borde ha avgiftats på klinik.
Jonny Depps gränslösa beteende och misslyckandena inom film de senaste tio åren är
väl känt.
Han är grav Missbrukare-periodare o hans filmkarriär var ett skämt redan då han träffade Amber H.
Det är trollfabriken Jonny Depp som lyckats rätt bra att vinkla sanningen, försöka polera upp ett trasigt Jonny
Depp kommer inte att vinna i slutänden
att utmåla Amber H som skuld till hans förfall är lika enfaldigt som vinklade sanningen i jonny depp- trollfabriken levererat.[/quote]
Hennes diagnoser är fastställd i stort av axperter. Hon har en historia av våld, dåligt beteende och gaslighntning. Hur kommer det sig att hon spelar in en massa, men aldrig en enda gång nämner hon om att Johnny slagit henne i dessa klipp. Hon rättfärdigar bara sina slag med att hon är en kvinna och han är en mansom ska tåla det.
Vart är bilderna på sönderslagna fötter, var är bilderna på slag i ansiktet? Jag har tränat och sett på kampsport hela mitt liv, och har inte sett en enda skada på amber som indikerar att Johnny slagit henne. Hon ljuger för att cucks som du tror på henne, men som jag sa tidigare, tur ni är i minoritet
LOL RÅKADE SKRIVA TILL MIG SJ ist för moshes