2022-05-06, 12:47
Medlem
Tycker nästan att det är Johnny Depp som går ur denna rättegång med vinst.

Amber Heard verka rida mest på sina skådespelar trix ..
Citera
2022-05-06, 12:51
Medlem
Moshes:

]fel igen, jag har nämligen kunskaper och befogenhet att uttala mig om diagnoser.( nog om detta.)
men jag är ingen som brukar skriva o göra uttalanden ang diagnos-utdelningar på flashback
flashbackare verkar vara besatt i att utdela diagnoser lite lättvindigt,
däremot när följt ett fall som detta så kan man foga samman/sammanfatta den framkomna informationen om hur dessa två uppträtt och betett sig..
Det som är mest skrämmande är att Amber utsågs till att vara behandlare när Jonny skulle avgiftas
efter många års missbruk så borde Jonny Depp ha avgiftats på ett sjukhus, mental avdelningen, för alla vet att när gifterna försvinner ur kroppen så kommer reaktioner, Amber H saknade all kunskap om
avgiftning o reaktioner, och J.D borde ha avgiftats på klinik.
Jonny Depps gränslösa beteende och misslyckandena inom film de senaste tio åren är
väl känt.
Han är grav Missbrukare-periodare o hans filmkarriär var ett skämt redan då han träffade Amber H.
Det är trollfabriken Jonny Depp som lyckats rätt bra att vinkla sanningen, försöka polera upp ett trasigt Jonny
Depp kommer inte att vinna i slutänden
att utmåla Amber H som skuld till hans förfall är lika enfaldigt som vinklade sanningen i jonny depp- trollfabriken levererat.[/quote]

Hennes diagnoser är fastställd i stort av axperter. Hon har en historia av våld, dåligt beteende och gaslighntning. Hur kommer det sig att hon spelar in en massa, men aldrig en enda gång nämner hon om att Johnny slagit henne i dessa klipp. Hon rättfärdigar bara sina slag med att hon är en kvinna och han är en mansom ska tåla det.
Vart är bilderna på sönderslagna fötter, var är bilderna på slag i ansiktet? Jag har tränat och sett på kampsport hela mitt liv, och har inte sett en enda skada på amber som indikerar att Johnny slagit henne. Hon ljuger för att cucks som du tror på henne, men som jag sa tidigare, tur ni är i minoritet

LOL RÅKADE SKRIVA TILL MIG SJ ist för moshes
Senast redigerad av Ekronwo 2022-05-06 kl. 12:54. Anledning: Skrev till mig själv lol
Citera
2022-05-06, 13:04
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Många som konstigt nog ser ett missbruk som ett rättfärdigande till att bli misshandlad.

"Har du misshandlat den här personen?"
"Ja men han har ett missbruk."
"Okej, då är det lugnt."

Syftar du på Johnny Depp?

Vad jag vet finns det inga bevis än så länge på att han har misshandlat Amber, annat än hennes egna ord.

Det är väl mer konstigt att så många människor dömer en man utan några som helst bevis. Det är bara att påstå att en man har misshandlat en kvinna, så är det klappat och klart.
Citera
2022-05-06, 13:27
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Om Johnny vinner får han 500 miljoner då? Om Amber vinner får hon en miljard då? Eller hur funkar såna där stämningar?

Jag tror inte Johnny Depp är ute efter pengarna. Han är ute efter att rädda sitt anseende och därmed möjligheten till framtida välbetalda roller.
Citera
2022-05-06, 13:30
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag fattar inte hur en domstol kan ta upp ett sånt här fall. Det handlar ju inte om nånting. Alla par som skiljer sig bråkar. Allting är ju så barnsligt och simpelt så jag skäms!

När det handlar om hundratals miljoner dollar om året i förlorad inkomst, då är det större än ett bråk i köket hos ett Svenssonpar.
Citera
2022-05-06, 13:38
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlpe
Är det bara jag eller är inte svensk media väldigt pro-Amber? Känns som att de inte alls följt rättegången. Sen vet vi ju att media älskar att vinkla men varför till Ambers fördel när det finns tydliga grunder som pekar på att hon är helt psyk och ljuger.
Vet inte om det bara är svensk media eller även internationell. NY Post publicerade någon krönika nyligen om hur synd det var om Heard och hur hemsk Depp är.

Moviezine var i alla fall lite rakryggade som publicerade denna:
https://www.moviezine.se/nyheter/kro...jamstalldheten
Citera
2022-05-06, 13:58
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej ingen kan utfärda någon diagnos av det slaget vad gäller Amber H..
Men man kan utesluta att hon är en borderline-narcissm person
det som kännetecknar dessa personlighets-störningar, stämmer istället in på Jonny Depp själv..
Hans lynnighet, missbruk, våldsamt uppträdande, gränslöst beteende och däremellan uppträda fint och stabilt, dr jekyll doktor hyde-
Amber däremot har ett välfungerande jag o överjag.
Jonny Depp har grav personlighets-störning, och ett gravt missbruk, det är en typisk Borderline personlighet som han visat upp.

Väl skrivet (tack) och jag håller med om varje stavelse.

Jag har även fått uppfattningen att hon genomlidit en stor sorg i detta vilket också stämmer bra med självupplevt scenario. Att man kan återge både bra stunder och de värsta stunderna är ett stabilt tecken. Som även smärtar djupt men erkänns då det faktiskt var sant.

Synd att världen har rubbats ur sin sansade bana och att troll får ta över och påverka i denna grad.
Vart är civilisationen på väg?

Lycka till säger jag till Amber!
Och hoppas likaså Depp får hjälp även om det troligen inte kommer ske
eftersom han antagligen inte har självinsikt och folk runt om honom lider av medberoende och/eller har blivit manipulerade.

Det var precis allt från mig i detta ämne.
Citera
2022-05-06, 14:00
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag fattar inte hur en domstol kan ta upp ett sånt här fall. Det handlar ju inte om nånting. Alla par som skiljer sig bråkar. Allting är ju så barnsligt och simpelt så jag skäms!
Att en domstol tar upp det stör mig inte.

Men den offentliga byktvätten stör mig. Folk gottar sig...

Skådespelare har ofta stora behov av uppmärksamhet. Det kanske gör även detta för att få uppmärksamhet.

Det hela är perverst och
degenererat tycker jag.
Citera
2022-05-06, 15:01
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Jag tror inte Johnny Depp är ute efter pengarna. Han är ute efter att rädda sitt anseende och därmed möjligheten till framtida välbetalda roller.

Pengar har han nog så det räcker livet ut x100
Citera
2022-05-06, 15:29
Medlem
myrdals avatar
Sydsvenskan publicerade idag en krönika om hur feministiskt det är att stödja Amber och hata Depp.
Citera
2022-05-06, 15:30
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp

Avgörande, enligt Depps vittnesmål, är att han vill ge sina barn upprättelse (då de farit väldigt illa av ryktesspridningen).

E. Fortsätter rättegången idag eller blir det uppehåll? Noterade någonstans att de skulle göra ett uppehåll i fem dagar, men inte när.
Senast redigerad av skoputs 2022-05-06 kl. 15:33.
Citera
2022-05-06, 15:33
Bannlyst
Depp gav även fröken Turd alla möjligheter han kunde för att dra sig ur. Men hon var envis och ville ställa till en scen..

Imponerande att se att han tagit avstånd men fortfarande är lojal o klarar av att älska henne. Pinsamt o se hur hon hela tiden gör mer o mer bort sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in