Citat:
Ursprungligen postat av
arne99
Jag orkar inte söka efter citatet, men är 99% säker på att domare Andrew Nichol sa att AH var trovärdig också bland annat pga. av hennes två donationer som sedermera visade sig vara en lögn.
Edit,
Amber Heard Responds to Claim She Failed to Donate $7 Million Johnny Depp Divorce Settlement
https://www.yahoo.com/entertainment/...011615774.html
......In that case, Nichol sided with The Sun, arguing in his decision, "Her donation of the $7 million to charity is hardly the act one would expect of a gold-digger.".......mera
Japp, det stämmer. skicklig domare, den där Nicol.
"The principal element of that settlement was payment to her by Mr Depp of US $ 7 million. Ms Heard's evidence that she had given that sum away to charity was not challenged on behalf of Mr Depp and the joint statement issued by Mr Depp and Ms Heard as part of the Deal Point Memorandum acknowledged that this was her intention (see file 9/139/L78) . I recognise that there were other elements to the divorce settlement as well, but her donation of the $ 7 million to charity is hardly the act one would expect of a gold-digger."
Och husvagnen bara:
"Domaren Andrew Nicol som är den ende med juridisk utbildning som fällt ett domslut kom fram till samma slutsats som mig."
Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Det fanns ingen jävsituation. Nej, Heard var inte part i målet vilket ger olika förutsättningar för proceduren och det kan man diskutera mycket om, men det innebär inte att Nicol inte hade gott om bevis och vittnesmål att ta ställning till.
Det allra mesta i bevisväg som diskuterades 2022 var känt 2020 och allt av relevans. .
Så då antar jag att inte heller vittnesmålet som angav att Amber Heard faktiskt inte hade betalat sina donationer är relevant? Lust att motivera den ståndpunkten också?
Och alltså inte TMZ-snubben som visade att Amber läckt ett flertal saker till TMZ, inklusive köksluckevideon, som hon dessutom redigerat innan? Samma person som förklarade hur Amber sett till att de stått vid exakt rätt utgång vid exakt rätt tid för att fånga ett blåmärke på hennes kind, som mirakulöst var borta dagen efter? Inte relevant?
Eller föreståndaren som såg att det inte alls var Depp som var svartsjuk i Hicksville utan Amber som var svartsjuk för att Depp pratade med andra? Inte relevant?
Eller dr Curry, som förtjänstfullt visade att att Amber Heard både fejkat till sig en PTSD-diagnos samt led av personlighetsstörningar som förklarade hennes absurda beteende? Inte relevant?
Wake up and smell the fucking coffee...Amber Heard är en psykotisk lögnare som blev söndersmulad i rätten! Jag förstår inte hur man kan visas ha fel så många gånger om så många saker, ignorera alla tillrättavisningar och sen fortsatt tro att man har rätt. Är det nånting av det här som ens registreras hos dig? Du är fullständigt häpnadsväckande i mina ögon.