2022-06-01, 21:42
Medlem
Imzadis avatar
https://mobile.twitter.com/realamber...83776741842945
Citera
2022-06-01, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Att kvinnor ljuger om våldtäkter är mer än vanligt dessvärre och det borde vara lika mycket straff för det
Det borde vara samma straff som att faktiskt begå våldtäkten.

Fett ot: länka till WHO och WEF-händelserna i PM?
Citera
2022-06-01, 21:43
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Fan vad skönt för Johnny, samt en stor symbolisk seger för alla som tvingats lida av borderline-personer i sina förhållanden.
Detta är så sjukt sant.
Citera
Medlem
F.Hansens avatar
Kollade lite när hon pratade i rätten. Sättet hon pratar på låter inte trovärdigt, mitt intryck är alltså att hon inte pratar från hjärtat utan spelar en roll.

Eller så kanske man låter sådär konstlad när man förlorat 15 miljoner dollar och karriären blivit förpassad till soptunnan.
Senast redigerad av F.Hansen 2022-06-01 kl. 21:48.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Japp, det fanns en lag som begränsade maxbeloppet för det skadeståndsbeloppet. Så domaren följde lagen och begränsade ner de 5 miljoner dollarna som Juryn önskade till de 350 000 dollarna som var max.

Så sammanlagt 10,35 miljoner dollar.
-2 miljoner dollar.
=8.35 miljoner dollar åt Depp
Okay
Citera
2022-06-01, 21:44
Medlem
Garanterat att juryn vill "set an example" med heard.

Garanterat uppbackad av grädden av Hollywoods elit.

Bra beslut men säkert riggat.

Nu vill vi se jd i nya filmer.
Citera
Medlem
Camille Vasquez har ett trevligt partnerskap att vänta sig på sin byrå, förutsatt hon inte blir plockad av jättarna.. Herregud vad stekhet hon är just nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Amber ska få 2 mille för att Johnnys dåvarande advokat ansetts ha betett sig fubbigt men att Johnny själv inte visste om det så därför satte juryn zero dollars på hans del av den stämningen, tolkar jag det som.
Betyder det då att det är advokatfirman som ska hosta upp den delen och inte Depp?
Citera
Medlem
Sanningen segrade till sist, och det är underbart att se.

Återstår nu att se om hon faktiskt åtalas för sina förfalskade bevis, och sina lögner under ed.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
https://twitter.com/realamberheard/s...842945/photo/1

Heard verkar ha förberett en tweet.

Hon ger sig inte
Hon tror på sina lögner

Visst har man rätt att utrycka sig men inte att falskt anklaga andra för våld och våldtäkt
Citera
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
Camille Vasquez har ett trevligt partnerskap att vänta sig på sin byrå, förutsatt hon inte blir plockad av jättarna.. Herregud vad stekhet hon är just nu.

Även Ben Chew.
Hela teamet också.
Citera
2022-06-01, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaozfumes
Herregud. Det finns en hel uppsjö med mördade kvinnor av män under aktuella brott och kriminalfall. Men ja, dom kanske ljög då? slog ihjäl sig själva? Eller förtjänade att bli mördade av sina män pga deras humörsvängningar.

Nääs, det här är fan det värsta med att just AMBER ljugit. Att det kommer förpesta allt annat. Men ja, man ska väl inte lyssna för mkt på flashbackare...ni brukar ju inte sitta på särskilt vettiga åsikter. Måste allt vara ett krig? För eller emot? Kvinnor eller män?

Men lyssna på vad jag säger mr flower power. Jag säger,när det kommer till hörsägen, ord mot ord, då kan man ju inte alltid ta kvinnors ord. Sen tror jag rent statistiskt att kvinnor har närmare till till lögn då hon i grunden är en labil entitet. Detta är Guds lagar och kvinnors "ska vara " labilitet och inte rationella då dem är mammor och dem kan tex kansta sig själv in i ett brinnande hus för att rädda sin unge även om chansen är minimal eller 0, en man gör inte sånt, generellt. Nu kommer du naturligtvis ta upp undantaget på 0.0000001 % och diskvalificera mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in