Citat:
Ursprungligen postat av
Kaozfumes
Herregud. Det finns en hel uppsjö med mördade kvinnor av män under aktuella brott och kriminalfall. Men ja, dom kanske ljög då? slog ihjäl sig själva? Eller förtjänade att bli mördade av sina män pga deras humörsvängningar.
Nääs, det här är fan det värsta med att just AMBER ljugit. Att det kommer förpesta allt annat. Men ja, man ska väl inte lyssna för mkt på flashbackare...ni brukar ju inte sitta på särskilt vettiga åsikter. Måste allt vara ett krig? För eller emot? Kvinnor eller män?
Men lyssna på vad jag säger mr flower power. Jag säger,när det kommer till hörsägen, ord mot ord, då kan man ju inte alltid ta kvinnors ord. Sen tror jag rent statistiskt att kvinnor har närmare till till lögn då hon i grunden är en labil entitet. Detta är Guds lagar och kvinnors "ska vara " labilitet och inte rationella då dem är mammor och dem kan tex kansta sig själv in i ett brinnande hus för att rädda sin unge även om chansen är minimal eller 0, en man gör inte sånt, generellt. Nu kommer du naturligtvis ta upp undantaget på 0.0000001 % och diskvalificera mig?