Citat:
Ursprungligen postat av
sommarbukett
Jo jag tänkte i dollar men i kronor blir det ju så som hon skrev.
Hon är mest troligt en dålig skådespelerska för att hon inte vet vad känslor är. Varken vad som gäller andra men även henne själv. Har ju tittat på en hel del andra klipp, alltså inte från rättegången, där hon aldrig har ansiktet stilla, på en sekund har hennes ansikte bytt skepnad. De gånger jag sett henne le sitt sneda leende är i rättegången när Depp talade om något han har och hade jobbigt med. Kanske sadism är den känsla hon kan känna? Så kan det faktiskt vara för då ser hon ut som hon njuter.
Och jag undrar hur hon ska kunna ta hand om sitt lilla barn nu då? Hon har inte ett korvöre och är känslomässigt instabil. Och om hon ska försöka ragga på någon så hur går det då med att ta hand om barnet? Otäck känsla kring det.
Narcissistisk personlighetsstörning ligger väl inte så långt borta när det gäller AH.
Klockren lista från wikipedia:
1 Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande
2 Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek
3 Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer eftersom den själv är så viktig
4 Har ett överdrivet behov av beundran
5 Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa
6 behandlingen när denne söker sådan
7 Utnyttjar andra för att uppnå sina mål
8 Saknar eller har bristande empati
9 Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra
10 Beter sig högfärdigt eller arrogant.
Hur fick hon barnet? IVF eler surrogat?
Har hon inte råd får hon väl adoptera bort det till någon crackifierad trailer park. Skulle säkert vara en bättre miljö för ett barn än Turdens närhet.