2022-06-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Det landar väl på 80 mille SEK eller nåt sånt eftersom delstaten har en övre gräns för skadestånd.

Bara att hoppas att Turden går i konkurs. Hennes trovärdighet är dessvärre lägre än en 5-åring som precis stulit allt godis. Har nog aldrig sett en sämre skådespelare i rätten. Helt sjukt obehaglig människa. Borderline diagnosen kan mycket väl stämma.

Jo jag tänkte i dollar men i kronor blir det ju så som hon skrev.

Hon är mest troligt en dålig skådespelerska för att hon inte vet vad känslor är. Varken vad som gäller andra men även henne själv. Har ju tittat på en hel del andra klipp, alltså inte från rättegången, där hon aldrig har ansiktet stilla, på en sekund har hennes ansikte bytt skepnad. De gånger jag sett henne le sitt sneda leende är i rättegången när Depp talade om något han har och hade jobbigt med. Kanske sadism är den känsla hon kan känna? Så kan det faktiskt vara för då ser hon ut som hon njuter.

Och jag undrar hur hon ska kunna ta hand om sitt lilla barn nu då? Hon har inte ett korvöre och är känslomässigt instabil. Och om hon ska försöka ragga på någon så hur går det då med att ta hand om barnet? Otäck känsla kring det.
Citera
2022-06-05, 12:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jodå, jag är säker på att Amber är som en verklighetens Nomi Malone (= Showgirls), ni vet hon som bor i en trailerpark utanför Las Vegas och drömmer om att bli showgirl.
Hon har säkert åkt på sina stötar.

'Versays!"
I Showgirls så är Naomi den liftande horan som gillar att ha great tits. Det är hennes nyfunna kompis i Vegas som bor i en husvagn, och heter för övrigt Molly och gör kläder. Naomi försöker dock bli showgirl.
Citera
2022-06-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lite märkligt att ingen har lärt henne:
"Skit inte där du sover"!!

En till video för skrattbandet:
Did Amber Heard's team pick the wrong Dr David Spiegel psychiatrist?
https://youtu.be/s8LI6R2ERdg
Det finns en dubbelt diplomerad, hyllad psykiatriker med PTSD som expertisområde, vid namn David Spiegel. Var kanske David R Spegel, ni vet han som såg ut som varenda skurk i Scooby-Doo, fel person?
Hahaha
Herregud vilken miss om det nu skulle varit så på riktigt
Citera
2022-06-05, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jo jag tänkte i dollar men i kronor blir det ju så som hon skrev.

Hon är mest troligt en dålig skådespelerska för att hon inte vet vad känslor är. Varken vad som gäller andra men även henne själv. Har ju tittat på en hel del andra klipp, alltså inte från rättegången, där hon aldrig har ansiktet stilla, på en sekund har hennes ansikte bytt skepnad. De gånger jag sett henne le sitt sneda leende är i rättegången när Depp talade om något han har och hade jobbigt med. Kanske sadism är den känsla hon kan känna? Så kan det faktiskt vara för då ser hon ut som hon njuter.

Och jag undrar hur hon ska kunna ta hand om sitt lilla barn nu då? Hon har inte ett korvöre och är känslomässigt instabil. Och om hon ska försöka ragga på någon så hur går det då med att ta hand om barnet? Otäck känsla kring det.

Narcissistisk personlighetsstörning ligger väl inte så långt borta när det gäller AH.

Klockren lista från wikipedia:

1 Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande
2 Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek
3 Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer eftersom den själv är så viktig
4 Har ett överdrivet behov av beundran
5 Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa
6 behandlingen när denne söker sådan
7 Utnyttjar andra för att uppnå sina mål
8 Saknar eller har bristande empati
9 Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra
10 Beter sig högfärdigt eller arrogant.

Hur fick hon barnet? IVF eler surrogat?

Har hon inte råd får hon väl adoptera bort det till någon crackifierad trailer park. Skulle säkert vara en bättre miljö för ett barn än Turdens närhet.
Citera
2022-06-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Narcissistisk personlighetsstörning ligger väl inte så långt borta när det gäller AH.

Hur fick hon barnet? IVF eler surrogat?

Har hon inte råd får hon väl adoptera bort det till någon crackifierad trailer park. Skulle säkert vara en bättre miljö för ett barn än Turdens närhet.

Det jag läst surrogat. Antagligen med eget ägg då jag inte kan tänka mig att hon helst vill ha sig själv och det är väl så nära hon kan komma. Någon har föreslagit att pappan är Must. Men det låter väl för bisarrt.
Citera
2022-06-05, 14:35
Medlem
DevilsDens avatar
Snyggt med polariseringen av media, två lag, män mot kvinnor.

Det är lite vad dom vill åstadkomma plus att ni ska vara upptagna med detta och polarisera ännu mer.

Som sagt många händelser blir det och media är inte sena att haka på.

Polarisering har ett syfte, negativitet har ett syfte. Dela upp människor, samma med Covid, Ryss vs Ukr i princip allt som retar upp folk och separerar oss och får oss att attackera varandra sker nu på bred front.

Hmm undra varför dom vill att vi ska vara upptagna med massa trams.. distrahera, förvilla.
Citera
2022-06-05, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det jag läst surrogat. Antagligen med eget ägg då jag inte kan tänka mig att hon helst vill ha sig själv och det är väl så nära hon kan komma. Någon har föreslagit att pappan är Must. Men det låter väl för bisarrt.

Att inte ens vill föda fram barnet själv pekar mot narcissism det också. Hon lär väl knappast ha några medicinska problem som att skylla på, hon är väl bara 36.

Låter väl inte helt otroligt att Turden har stulit spermier från Must utan hans vetskap.
Citera
2022-06-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4BSTINENS
Ouf, han blev väl kär när han hörde hon gillar att bajsa på skumma ställen..
Vissa män gillar galna kvinnor. Dom är mer spännande o spontana
Citera
2022-06-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Snyggt med polariseringen av media, två lag, män mot kvinnor.

Det är lite vad dom vill åstadkomma plus att ni ska vara upptagna med detta och polarisera ännu mer.

Som sagt många händelser blir det och media är inte sena att haka på.

Polarisering har ett syfte, negativitet har ett syfte. Dela upp människor, samma med Covid, Ryss vs Ukr i princip allt som retar upp folk och separerar oss och får oss att attackera varandra sker nu på bred front.

Hmm undra varför dom vill att vi ska vara upptagna med massa trams.. distrahera, förvilla.
Dock är ju inte denna rättegången trams enligt mig. Den har varit oerhört viktig och speciellt då den har livesänts. Man har fått inblick i det amerikanska rättsväsendet, fått se skillnad på hur olika advokatteam arbetar.

Tycker det har varit sjukt intressant och inte ett spektakel, vafan folk sitter och ser på serier eller tv så fort de kommer hem, en deckare, sci fi eller action osv. Men dissar att folk är intresserade av en riktig händelse som man kan se på live, de största puckon som har yttrat sig är ju de som är emot att denna trial ens har gått att se på.

Jag är team johnny all The way, inte för att jag bryr mig om Johnny mer än något annat, men mer för att det var så otroligt härligt att se en vidrig kvinna som Amber bli krossad i rätten och det mest avgörande var hennes egna vittnesmål, hon krossade sig själv haha!

Sen är det ju skillnad, fattar precis vad du menar angående covid och Ukraina, men denna rättegången är ju ett slag emot media och deras monopol på det öppna ordet. Nu ser man hur de spottar sig själv i ansiktet för de har motvind, det enda man behöver göra är att se rättegången. Så detta är en förlust för den feministiska agendan enbart för att dessa äckliga feminister håller i sten att kvinnor alltid är offret om de påstår det. Så jag välkomnar att massmedia fortsätter, visar bara vilka vidriga eliter de är!
Senast redigerad av Ekronwo 2022-06-05 kl. 15:48.
Citera
2022-06-05, 16:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
I Showgirls så är Naomi den liftande horan som gillar att ha great tits. Det är hennes nyfunna kompis i Vegas som bor i en husvagn, och heter för övrigt Molly och gör kläder. Naomi försöker dock bli showgirl.
Hon kastar också pärlor på scengolvet mot sina dansösrivaler... Ja jag blandade ihop lite.
Citera
2022-06-05, 16:34
Medlem
TheSurvivor87s avatar
Kan någon sammanfatta rättegången mellan Amber och Johnny deep. Är rättegången avklarad eller inte?
Citera
2022-06-05, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSurvivor87
Kan någon sammanfatta rättegången mellan Amber och Johnny deep. Är rättegången avklarad eller inte?
Det finns sammanfattningar i tråden, varför hoppar du in utan att läsa ens en sida och sen ber om det som finns några sidor tillbaka?

LuluBrooksie har i sitt citat under sitt namn en sammanfattning, så använd dina hjärnmuskler lite och gå bak en eller två sidor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in