2022-06-01, 16:51
Medlem
Om Depp vinner vad händer då?

Om det blir så att hon ska betala 100 miljoner kronor till honom plus rättegångskostnader kommer Djhonni att efterskänka något där tror ni?
Citera
2022-06-01, 16:57
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Om Depp vinner vad händer då?

Om det blir så att hon ska betala 100 miljoner kronor till honom plus rättegångskostnader kommer Djhonni att efterskänka något där tror ni?

Johnny har efterfrågat $50M. Han får pengarna och det är kört för Ambers del eftersom hon inte har råd + Svårt att få jobb.
Vad kan rättegångskostnaderna ligga på?

Hörde precis att hon blev kickad Aquaman, men det låter nästan för bra för att vara sant. Letar efter källor.
Senast redigerad av LeCastle 2022-06-01 kl. 17:00.
Citera
2022-06-01, 16:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Dom skriker i ett rum, han slår sönder massa saker och så slås kameran omkull efter att han lagt in en näve mot henne.
Han står och slår i skåp, inte henne. Som tidigare personer sa, upp med videolänk!
Citera
2022-06-01, 17:02
Medlem
orrtupps avatar
Oavsett utgång så tror jag att hennes karriär kommer att gynnas enormt!

Vinner hon så är hon en modig och stark kvinna som har gett sig själv upprättelse
Förlorar hon så är hon en modig och stark kvinna som har stått upp emot patriarkala strukturer och besegrats och därför behöver upprättelse!

I vilket fall som helst så kommer hennes namn att dra publik och filmbolagen riskerar absolut ingenting om de ger henne huvudroller.
Citera
2022-06-01, 17:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Menar du när han smäller i skåp? Amber Heard är ingen skåpdörr.
Man skulle kunna propagera för att hon är ett djävla skåp, å andra sidan *fniss*
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-06-01 kl. 17:07.
Citera
2022-06-01, 17:11
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Vinner hon så är hon en modig och stark kvinna som har gett sig själv upprättelse
Förlorar hon så är hon en modig och stark kvinna som har stått upp emot patriarkala strukturer och besegrats och därför behöver upprättelse!

I vilket fall som helst så kommer hennes namn att dra publik och filmbolagen riskerar absolut ingenting om de ger henne huvudroller.

Jag tror du har fel här. Kanske det stämmer till en början att hon kan rida på vågen, men hon har visat för många fula sidor under rättegången. En är att hon inte drar sig för att ljuga t.ex att hon redan skänkt alla pengar till välgörenhet (lätt att kolla upp), inte skrev artikeln med tanke på Depp (råkade försäga sig under korsförhöret) osv.
Citera
2022-06-01, 17:12
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Hörde precis att hon blev kickad Aquaman, men det låter nästan för bra för att vara sant. Letar efter källor.

Det färska jag hittar är att namninsamlingen för att remove AH från Aquaman 2 slår rekord. Här rapporterat av Ambers favoritkälla TMZ:

https://www.tmz.com/2022/06/01/petit...amation-trial/
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-01 kl. 17:15.
Citera
2022-06-01, 17:17
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Det färska jag hittar är att namninsamlingen för att remove AH från Aquaman 2 slår rekord. Här rapporterat av Ambers favoritkälla TMZ:

Ja just det. Signing petition. En eller två röster i sekunden!
https://chng.it/TTFDSr9XYK
Citera
2022-06-01, 17:22
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Ja just det. Signing petition. En eller två röster i sekunden!
https://chng.it/TTFDSr9XYK
Snart 4.5 miljoner; det vore ett rätt saftigt tapp i intäkter från biljettförsäljningen
Citera
2022-06-01, 17:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Vi kan väl sporta med att svara på frågorna juryn måste ta ställning till i väntan på dom.

På sidan 10 är det Depps klagan mot Heard. Från sida 19 är det Ambers klagan mot Depp. Yes or No frågor.

https://www.fairfaxcounty.gov/circui...-5-31-2022.pdf
Orkar bara med Depp-frågorna
1a - YES!
1b - YES!
2a - yes
2b - YES!
3 - YES
4 - $0
5 - $50 000 000
Citera
2022-06-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Även om hon vinner så har hon inte folket med sig. "Modig och stark kvinna" är det bara feministerna och Svensk media som ställer sig bakom.
Citera
2022-06-01, 17:28
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Av oklara skäl verkar juryn ha inlett dagens förhandlingar en halvtimme senare än tänkt. Trafikproblem?

Jag funderar på Johnnys Englandsresa. Kanske resonerade han att en snabb dom knappast kunde vara till hans fördel, men om det drar ut så kan det börja luta åt honom? Jag har nämligen sett spekulationer om att Johnny eventuellt kommer att återvända till domstolen, men jag vet inte hur trovärdigt snacket är.

L&C dementerar nu sina egna uppgifter att juryn skulle ha börjat en halvtimme sent idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in