2022-05-19, 21:34
Medlem
Fotboll12s avatar
Jag hade fått för mig att Ellen Barkin skulle vara på plats, men det blev istället videoförhör från 2019.
Citera
2022-05-19, 21:40
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Jag hade fått för mig att Ellen Barkin skulle vara på plats, men det blev istället videoförhör från 2019.
Jättemärkligt.
Fick en chock när exet Ellen groggtrollet Barkin började kraxa..
Citera
2022-05-19, 21:42
Medlem
Lova33s avatar
Måste få skriva av mig i pausen (följer rättegången live). Hur jävla dumma är AH:s advokatteam? Deras val av hashtagsvittnet är 100% till AH:s nackdel. Nu vet juryn var omvärldens stöd ligger: #justiceforjohnnydepp
#amberheardisanabuser
#amberturd

Något JD:s advokat passade på att säga sjuhundrafemtielva gånger under korsförhöret med vittnet! 🤦‍♀️😆🤣
Citera
2022-05-19, 21:46
Medlem
Vad är det för en flumgubbe som vittnar nu?
Citera
2022-05-19, 21:50
Medlem
LeCastles avatar
Det kommer gå riktigt dåligt för Disney nu. Var det verkligen nån därifrån som vittnade till Ambers favör?
Citera
2022-05-19, 21:57
Medlem
Fotboll12s avatar
Det finns en scen i Fear and Loathing där Johnnys och Benicios karaktärer är på ett café skött av Ellen Barkins.

Efter ett tumult där som slutar med att caféägaren mår dåligt får Johnny en skamsen/bekymrad blick han aldrig har annars i filmen – visserligen har hans karaktär där blivit bekymrad över kompisens beteende mot henne så det är meningen att han ska se lite annorlunda ut.

Men jag kan inte låta bli att grunna på om scenen spelades in strax efter incidenten där han kastade en flaska i hennes riktning, av oklara skäl (ingen träffades av flaskan).
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-19 kl. 21:59.
Citera
2022-05-19, 22:23
Medlem
WhereIsRussias avatar
Det har varit 18 roliga dagar men nu när Depps egna psykolog stabbar honom så är det bara sorgligt alltihop. Han och Ambers liv är förstörda för all evighet nu
Citera
2022-05-19, 22:27
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
Det har varit 18 roliga dagar men nu när Depps egna psykolog stabbar honom så är det bara sorgligt alltihop. Han och Ambers liv är förstörda för all evighet nu

Man kan inte lita på nån. Hursomhelst, han har inget att skämmas för. Amber har mer att förlora på det här. Det som oroar mig: ”Amber Heard is counter suing Depp for $100 million.”

Allt är som sagt förinspelat. Alla läser ett skript från Ambers sida och vi vet inte ens om det är sant eller falskt.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 22:29.
Citera
2022-05-19, 22:30
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Man kan inte lita på nån. Hursomhelst, han har inget att skämmas för. Amber har mer att förlora på det här. Det som oroar mig: ”Amber Heard is counter suing Depp for $100 million.”

Allt är som sagt förinspelat. Alla läser ett skript från Ambers sida och vi vet inte ens om det är sant eller falskt.

Amber kommer vinna, precis som i Gone Girl. Hon har ägnat minst 6 år till att bygga en story och sudda ut vartenda kryphål som finns.
Citera
2022-05-19, 22:31
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Plötsligt dyker ett troll upp.
Citera
2022-05-19, 22:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Amber kommer vinna, precis som i Gone Girl. Hon har ägnat minst 6 år till att bygga en story och sudda ut vartenda kryphål som finns.

Det finns för många bevis på att hon ljuger och att hon misshandlat honom psykiskt och fysiskt.

JD är lugn, hans advokater ler fortfarande.
B-skökan kan inte sluta titta på Johnny.
Alla hennes vittnen är clowner.

Det är #metoo-agenda bakom det hela. Vid minsta tvivel så vill man att kvinnan ska vinna.
Så jag ser att ställningen i matchen är 50/50.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Plötsligt dyker ett troll upp.

Jag tror att ett värre troll dyker upp. JDs team spelar ärligt men de har nånting stort på g tror jag.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 22:41.
Citera
2022-05-19, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
I Johnnys fall så handlar det om att hon ville att han skulle föra våld mot henne och han gick inte i den fällan.

Sen har man större press om man är megakändis. Då är man jävligt försiktig. Med detta sagt så kanske han inte är en ängel. Men vem är det? En lögnare. Vi pratar om att vara tillsammans med ett fruntimmer som har en personlighetsstörning och är empatistörd. Dessa kallar jag inte kvinnor, utan kvinnliga psykopater.
Ja, det är kvinnliga psykopater. Det är helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in