2022-05-27, 13:46
Medlem
LeCastles avatar
Amber Heard admitted she wrote the op-ed about Johnny Depp because of all support he continued to get through the years and to take his “power” away.

Det är godnatt för Turd oavsett resultat i rättegången.

Fy f-n för alla troll i tråden. Ni är småpsykopater som förmodligen behandlar andra som skit. Det finns varken substans eller pålitlighet i det ni säger. Tomma ord och floskler. Bara att hoppas att ni får smaka på er egna medicin.

Slutligen vill jag säga att jag uppskattar engagemanget hos många användare. Folk som är införstådda i situationen. Trevliga människor som kan skilja på rätt och fel.
Citera
2022-05-27, 13:47
Medlem
Nottakens avatar
"Amber Heard Supporters Explain Why They Stand with Her"

https://imgur.com/OM1xLkU.jpg

Och så är det EN snubbe som står där med sin skylt, LOL.

Här är hela videon: https://www.youtube.com/watch?v=riYkasKa_aM
Citera
2022-05-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Helt normalt. Jag brottas med min son jag med. Nu är han starkare än mig Haft många lårkakor från stor vakt hund som i full fart trampat över mig i soffan när det kom någon vid dörren...
Smällar man få ta....
Men att AH inte haft värre skador går inte ihop helt enkelt. När jag får en jäkla lårkaka som är blå lila av en tass som trycker ifrån med 50 kg så borde hennes ansikte va ärrigt och hon borde iaf några några stift tänder idag.

Visst är det så. Och bara det att någon slagit så många gånger att hon inte kunde räkna skulle hennes läppar vara ordentligt svullna. Det är inget is i världen hade fått de läpparna att gå tillbaka till normalt utseende som lite läppstift hade hjälpt utseendemässigt.
Citera
2022-05-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Nej, det de säger är sant. The Daily Wires samtliga artiklar är positiva för Depp. Då jag inte läst fler SVT artiklar vet jag inte om man kommenterat andra mediehus subjektivitet i frågan, men den artikeln var inte ett bra exempel.

Utöver det så är det enbart en översättning från VICE.

Du missförstår. Jag kritiserar inte den enskilda artikeln utan enögdheten i rapporteringen i stort. Det vinklas hela tiden mot Johnny i Sverige.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-27 kl. 14:09.
Citera
2022-05-27, 13:58
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Tittar du här så hittar du inte en enda negativ Depp artikel, men massor för Heard.

Vilket är helt rimligt sett till vad som framkommit under rättegången. Men jag förstår att det blir som en chock för dig när du ser mediarapportering som speglar den faktiska verkligheten.
Citera
2022-05-27, 14:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Nu har Law&Crime börjat streama; men just nu syns bara diverse "demonstranter"
Citera
2022-05-27, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Han var tillsammans med Vanessa Paradi i 14 år. Han är 58 nu. Och de andra i några år. Förstår att det blir problem när man är borta på inspelningar under halva året.

Att Amber Heard var en golddigger och uppmärksamhetstörstig vet vi. Men sen räckte inte det, Johnny kunde inte fylla hennes liv med innehåll. Och hon vände sig mot honom. När hon dessutom börjat jaga honom för att få honom att skrika och slåss för kommande dagar men det misslyckades och det gjorde henne vansinnig. Men hon har varken bilder eller ljud på att han han skadat henne på något sätt.

Så nu kommer hon för ALLTID att vara den som ljög om misshandel och om våldtäkt.
Nja, jag tror inte hon var så missnöjd med det egentligen. Hon är ju också skådespelare och borta länge på inspelningar. Och hon visste väl vad hon gav sig in på. Att Depp skulle fortsätta spela in filmer. Nej, Heards problem är att hon är gravt störd i huvudet. Hon är en psykisk och fysisk misshandlare och extremt manipulativ. Hon hade förmodligen haft precis samma personlighetsstörning även om de båda var vanliga arbetare. Dock har jag en känsla av att fame and fortune verkar förvärra narcissisters mest destruktiva symptom.
Citera
2022-05-27, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nu har Law&Crime börjat streama; men just nu syns bara diverse "demonstranter"

Ja de brukar börja sändningarna utanför domstolen så man får se fansen och när de inblandade anländer i bilar.
Citera
Medlem
Är de 5 timmar dom ligger efter oss?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Du missförstår. Jag kritiserar inte den enskilda artikeln utan enögdheten i rapporteringen i stort. Det vinklas hela tiden mot Johnny.

Inte i artikeln eller på The Daily Wire, artikeln var neutral och pratade om den positiva vinklingen hos The Daily Wire, vilket det är.

Negativ mot Depp hade varit om de inte kortat ner VICE artikeln, då den var väldigt subjektiv. Här är det ni som gnäller enbart för att det är SVT.
Citera
2022-05-27, 14:10
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är de 5 timmar dom ligger efter oss?
6 om jag tänker rätt
Citera
2022-05-27, 14:11
Medlem
Citat: