Johnny kör just nu utan solglasögon. Nej nu åkte de på – antagligen efter att han hört att han är i bild.
Nån som vet nåt om han som sitter i båset nu? Vad är syftet med hans medverkan?
Expert på sociala medier? Wtf is this?
Negativa tweets om Ms Heard. Det snackas hashtags.
Jag fattar inte riktigt den juridiska kopplingen till att summera Hashtags på Twitter. Hur tänker de att detta ska påvisa någon skuld? Borde inte domaren träda in här och markera någon slags juridisk lägstanivå?
Kan någon vänlig själ snabbt förklara det där med Kate Moss och trappan som Amber nämnde.
Varför gjorde advokaterna fistpumps och blev glada och förvånade?
Har helt missat den storyn.
Kan någon vänlig själ snabbt förklara det där med Kate Moss och trappan som Amber nämnde.
Varför gjorde advokaterna fistpumps och blev glada och förvånade?
Har helt missat den storyn.
Jag väntar fortfarande på att man ska få se vad det egentligen betydde. Som jag förstod snacket gjorde Ambers nämnande av Kate Moss att Johnnys team fått ökad frihet kring vad de får prata om inför juryn.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-19 kl. 20:36.
Jag väntar fortfarande på att man ska få se vad det egentligen betydde. Som jag förstod snacket gjorde Ambers nämnande av Kate Moss att Johnnys team fått ökad frihet kring vad de får prata om inför juryn.
De hade ett avtal om att inte prata om tidigare partners och liknande. Amber bröt avtalet när hon nämnde Kate Moss! Därav så har du rätt i att team JD får ökad frihet. Vilket de tjänar på eftersom att det finns bevis på att Amber har slagit sin f.d.
Vittnesmålet från "experten" ang sociala medier var ju sjukt, bevisar absolut noll, om något bevisar det bara att Johnnys stora fanbase inte gillar Amber, är det så konstigt?
Han hävdade även att alla 1.000.000 med hashtagen Justiceforjohnny var negativa mot AH, menar han på allvar att inte en endaste tweet innehåll till exempel enbart hashtagen och ingen övrig text? alla sa något negativt om AH följt av hashtagen? BS...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!