Era jävla dumma åsnor babianer retarderade mongolider, det är FAKE CAM!!!!!! Jag har själv gjort detta flera gånger med bla Chris Brown, Drake m.m fyfan vilken jävla åsna TS är och att denna ligger topp 1 på heta ämnen visar vilken intellektuell nivå FB ligger på!!
Programmet heter ManyCam, TS sök upp den och stoppa upp den i röven på dig och sluta hänga på chatroullete i hopp om att fixa tjejer din misslyckliga fan
Jag kan säga att när jag såg honom så var det inte en gif! För han rörde sig och svarade med tecken exakt efter varje fråga som jag ställde... Så Gif kan det inte ha varit men kanske är en look a like iaf.. Grym är han
Era jävla dumma åsnor babianer retarderade mongolider, det är FAKE CAM!!!!!! Jag har själv gjort detta flera gånger med bla Chris Brown, Drake m.m fyfan vilken jävla åsna TS är och att denna ligger topp 1 på heta ämnen visar vilken intellektuell nivå FB ligger på!!
Programmet heter ManyCam, TS sök upp den och stoppa upp den i röven på dig och sluta hänga på chatroullete i hopp om att fixa tjejer din misslyckliga fan
Roligast är danny devito på omegle eller chatroulette.
Och han är i alla fall äkta.
Dock gör Depp många roliga saker utanför sin karriär och verkar vara en jordnära skojfrisk person.
Han överraskade ju någon skolklass utklädd som Jack Sparrow..
Ni är ju alla troll. Det är säkert Johnny Depp. Vare sig det är hans hus eller inte är väl en sak. Men det är nog knappast han live. Nån har uppenbarligen fejkat video med ett program som heter camtwister eller liknande... Man kan ta vilken video man vill och ställa in så det blir källan för webcam ingång. Så någon tog säkert videon och lekte runt. Kanske tom var fler
Jag kan garantera att arkitekturen inte stämmer med hans hus i Frankrike, notera också att det är samma hus/lägenhet trots att avsändaren är från två olika kontinenter...
Instämmer.
OT: Förresten kan du rensa PM. Går inte att skicka meddelanden till dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!