2019-11-15, 15:25
Medlem
MissMDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMD
Nu blev jag ännu mer nervös! Jag har inte gjort NP än, ska göra det om ca 1v.
Så har ingen aning vad jag kan förvänta mig av samtalet

Ja men som vanligt ska ju nervositeten ta över, så jag lyckades sabba hela skiten. Total blackout på helt självklara saker...Blir så less på mig själv!
Bara försöka ta nya tag och göra bättre ifrån sig på NP.
Citera
2019-11-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamodisho
Hej kan du skicka svaren på uppdrag 3 tack

Jag kan hjälpa dig med tips, men jag tänker inte skicka allting.
Citera
2019-11-23, 17:40
Medlem
generalconcretes avatar
Hej!

Läser Religionskunskap 2 på distans och behöver hjälp med följande:

b) Välj en valfri text ur boken "Söka svar" som du tolkar med hjälp av "små och stora nycklar". Försök att vara kärnfull och ta bara med det som du anser är relevant för förståelsen av texten.

c) Jämför och analysera skillnaderna mellan kreationism/intelligent design och vetenskapens syn på jordens skapelse. I din analys bör du reflektera kring hur olika uppfattningar i frågan kan påverka människors syn på sig själva och sin omvärld.

Någon som har bearbetat dessa och kanske sitter på svar med krav på minst C?
Citera
2019-11-25, 13:04
Medlem
Hej, ska börja med Svenska 2 snart och undrar om de har ändrat kursen på något sätt det senaste året? Det har länkas uppdrag här i tråden men vet inte om de är uppdaterat.

Mvh
Citera
2019-11-25, 13:07
Medlem
Hej! Läste för ett tag sedan en kurs via hermods vars betyg har inkommit till mina sidor på antagning.se. Är det någon som har koll på om det i ens anmälan ska uppdateras så att man kan se att man hamnar även i BII-kvoten innan den 2e december? Betyget inkom för ca två veckor sedan och kan fortfarande bara se att jag tillhör BI nämligen
Citera
2019-11-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebo115
Är nu klar med hermods och kan hjälpa till med:

Internationell ekonomi
Internationella relationer
Kultur- och idéhistoria
Privatjuridik
Retorik
Rätten och samhället
Samhällskunskap 3

Har fått A i samtliga ämnen.

Hur va muntliga i privatjuridik? Var det bara från uppdragen eller lite allt möjligt? Vilken lärare hade du?
Citera
2019-11-27, 14:17
Medlem
Fan vad missnöjd jag är!! Hade examination 13:50 , och höll på i typ 20 minuter. Nu när jag loggar in så har hon satt ett C som betyg fast mitt mål var ett A. Trots att jag svarade rätt på alla frågor som hon ställde!
Innan examinationen började så var alla mina uppdrag markerad till grön C-nivå.

Jag har tidigare fått A i en kurs där mina uppgifter också hade hamnat på C-nivå.
Citera
2019-11-29, 01:25
Medlem
Är det någon som kan hjälpa mig med att nämna ett företag/organisation som kan vara i en stabil - heterogen miljö, samt varför detta företag passar bra in i denna kategori?
Citera
2019-12-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Läser Historia 2a just nu och har (som den idiot man är) köpt fel bok. Har kursslut den 31a november och har varken pengar eller tid för att köpa kursboken som ligger på 700 spänn. Någon som har tips på vad jag kan göra? Alla tiders historia i pdf format,länkar,videos mm så jag kan läsa kursen online.

Ser att du är klar med kursen! Man kan köpa e-böcker via klarna! Annars kan du kolla i ditt lokala biblioteket om boken finns inne. Hoppas det löste sig iallafall
Citera
2019-12-01, 13:30
Medlem
r0bzs avatar
Någon här som har läst webbutveckling 1 via Hermods?
Citera
2019-12-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChickenFC
Är det någon som kan hjälpa mig med att nämna ett företag/organisation som kan vara i en stabil - heterogen miljö, samt varför detta företag passar bra in i denna kategori?

Jag tänker tex McDonalds. En snabbmatkedja som kan anses ha en stabil miljö (har även ett starkt varumärke). Mycket därför att de följer med i förändring och utvecklar sig. Nu kan man lika väl köpa en nyttig frukost med juice eller en sallad till lunch, som en flottig hamburgare med friterade pommes stripes och coca cola 🙂
Citera
2019-12-01, 17:59
Medlem
Någon här som läst Företagsekonomi 1? (Cafe Lärkan uppgifter)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in