Citat:
Ursprungligen postat av
Krabbfisk
Är det någon som läst 4-5 kurser samtidigt på Hermods (5 veckor) och även jobbat heltid under tiden? Är det gångbart eller kommer jag att behöva ta ledigt kanske?
Vill hinna bli behörig till två utbildningar i höst.
Tänkte även vara smart o köpa kurslitteraturen redan nu, via Hermods e-shop, men har inte fått någon inloggning/åtkomst trots att pengarna dragits. Någon fler som upplevt samma problem? Har såklart kontaktat supporten men väntar fortfarande svar.
Idioti om du frågar mig om det inte är så att du tänkt gå på speed i 5v. Du ska ju liksom komma ihåg mycket, men har du så bra hjärna att du bara behöver läsa saker en gång och det sedan sitter så kan du få till det med 2-3 kurser, men att jobba samtidigt det kommer slita på dig och stressen kommer vara oändligt hög i 5v.
Sen så vitt jag vet så får man bara läsa 2 kurser åt gången på Hermods.
Kurslitteraturen hittar du bland "Läromedel" efter du köpt via e-shopen, det hamnar där per omgående.
Dock säger du att du inte blivit antagen än, så det är inte så konstigt då haha.
Men det har även varit problem med e-bok köp under April för flera andra men det bör vara åtgärdat idag eller senast måndag.