Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Och du har snöat in att CS är gärningsmannen. Från första dagen du började skriva här har du försvarat T med näbbar och klor. Låter nästan att du är T.
Varför försvarar du en i dina ögon oskyldig människa så hårt?
Varför är T:s huvtröja och strumpor oviktiga?
Ni verkar vara så säkra. Vilka vi?
Säkra?
De flesta som kommer med andra teorier än att CS är gm kommer med fakta från FUP. Inte med antaganden och säkra utpekanden som CS-hatarna gör.
Du välkomnar nya infallsvinklar och teorier men så fort någon yttrar sig om någon annan GM än CS är du där först och förkastar de teorierna.
App app app, ta det lugnt nu flicka lilla och kasta inte tramsiga anklagelser omkring dig. Det verkar vara svårt att förstå det jag skrivit tidigare så jag tar det igen, JAG VÄLKOMNAR TEORIER OM ANDRA GM MEN NI KAN JU FORTFARANDE INTE PRESENTERA RIMLIGA TEORIER OM VARFÖR OCH HUR T SKULLE BEGÅTT DETTA BROTT! Vad i denna mening är det som är så svårt att fatta??? Jag är inte T, känner inte T, har mig veterligen aldrig träffat någon av de personer som figurerar i brottsutredningen så sluta försöka få detta att låta som någon slags personlig vendetta! Trams!
Jag är helt säker på att C.S är gm och det grundar jag på det jag tagit del av i FUP. Dock är jag intresserad av andra teorier och spår (that´s why I´m here!!!). Jag anser strump-och-huvtröjeinläggen otroligt tjatiga av den enkla anledningen att ni kommer inte få svar på era frågor här om var dessa tagit vägen!!! Ja, de kanske saknas i FUP. Nej, jag vet inte varför. Ja, det kanske är viktigt för utredningen men
svaren finns inte här så varför älta detta om och om igen. Gå framåt istället för att stå still! Och sist men inte minst, dina kommentarer ovan (som jag fetmarkerat) kan jag bara bemöta som total b*llshit! Phew.... *torkar svett från pannan*
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Nu är det ju så här Stornäsa att det är hur mycket mer som helst som talar för att det är C.S som är gärningsman. Det finns egentligen ingenting som talar för att T är gärningsmannen.
Huvtröja och strumpor är inte oviktiga, men det är ju ni som ska ta fram bevis på att polisen INTE beslagtagit dem.
Att det inte står i FUP säger ingenting om det.
C.S hatare??
Vad är du då? T-hatare?
TACK!