Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Och du har snöat in att CS är gärningsmannen. Från första dagen du började skriva här har du försvarat T med näbbar och klor. Låter nästan att du är T.
Varför försvarar du en i dina ögon oskyldig människa så hårt?
Varför är T:s huvtröja och strumpor oviktiga?
Ni verkar vara så säkra. Vilka vi?
Säkra?
De flesta som kommer med andra teorier än att CS är gm kommer med fakta från FUP. Inte med antaganden och säkra utpekanden som CS-hatarna gör.
Du välkomnar nya infallsvinklar och teorier men så fort någon yttrar sig om någon annan GM än CS är du där först och förkastar de teorierna.
"Dom flesta" är att ta i. Bävern, Tulpanpernilla och, igår, vhyt (som jag dock tror var ett misstag), kommer med rena lögner och påhitt. När man påpekar detta så får man inga svar (fick från vhyt). Och får man svar så är det av typen "Läs FUP". Inga hänvisningar eller framvisande av fakta.
Detta gör att stämningen blir hätsk och "dom två polerna" tävlar i att kränka och snacka värst om "andra sidan". Glåporden haglar i en strid ström i en tävling om att vara fyndigast. Jag har själv sjunkit till denna nivå, vilket jag ber om ursäkt för.
Jag tycker att det är riktigt lågt och barnsligt att, som bävern gör, markera ord i det h*n citerar bara för att retas och provocera.
Ett inlägg som ser ut så här (exempel):
"Jag tror inte att CS är oskyldig och ska inte gå fri utan dömas till fängelse."
Kan bli till:
"Jag tror inte
att CS är oskyldig och ska inte
gå fri utan dömas till fängelse."
Så lågt och kränkande för den användare som skrivit inlägget som citeras.