Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
1 och 2. Du har alltså inte varit med på något av mötena på smedjan?
Hur känner du då pastor togge och L och E , hur känner du mp?
3. Mhm aha ok, vilka är det då som står bakom dessa hot? vilka är de 4-5 personer som "sitter och väntar på att få ett namn" kan du kanske hjälpa till att reda ut det? För du tycker väl inte att det är ok det som Lu**** och miapetter sysslar med att försöka fiska fram foks namn i uttalat syfte att komma åt deras barn?
Om du inte tycker att det är bra, så kan du väl vara snäll och hjälpa till och reda ut dessa missförstånd? Så att de ansvariga dessa 4-5 får stå till svars, så DU slipper bli dragen i smutsen menar jag, för att rentvå ditt namn?
(nej mod detta är hur on/ t som helst för detta har sagts HÄR på flashback och ingen annanstans.
Nej, som jag redanskrivit så har jag aldrig haft nåt med ABF att göra och jag har aldrig vart på Smedjan.
T känner jag genom E, E och L känner jag sedan länge.
Jag kan inte hjälpa till att reda ut några missförstånd, jag vet inte vilka de 4-5 personerna skulle vara. Jag har aldrig ens hört talas om några 4-5 personer, okej?? Ja har bara hört här att Mariooo skrev att MP har hotat en bloggares barn och att hon gjorde det för att få reda på bloggarens namn för att kunna polisanmäla densamme,och att L ska ha skrivit på sin blogg att hon tyckte att det var en bra idé. Inte att hota folks barn, men att försöka få reda p vem bloggaren var för att kunna polisanmäla densamme. SÅ, nu vet du allt jag vet, kan du lägga ner att påstå att jag har nåt med detta att göra nu??