Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Fetmarkering: Ja, den torde väl bli offentlig?
Hur går det förresten med PIEs överklagan?
Hans motivering i den vill jag gärna läsa!
Vad har kammarrätten med det här fallet att göra? Tydligen är ni alla så illitterata att ni inte ens har de mest basala kunskaper om det svenska rättssystemet.
Kammarrätten är en förvaltningsdomstol och handhar förvaltningsärenden. Innan något hamnar hos kammarrätten så går man först via
länsrätten. Gillar man inte kammarrättens dom kan man överklaga till
regeringsrätten.
Christine har dömts av
tingsrätten, fallet överklagas till
hovrätten och domen därifrån kan överklagas till
högsta domstolen.
Dagens rätt blir dock sushi.
Jag är säker på att PIEs motivering till överklagan blir avsaknad av bevis.