Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det skall tydligen bli JKs bord det här ärendet. När jag skickade ut informationen på Teori general så fanns det en hel del frågeställningar om det hela nu när jag vaknade. Det har konstaterats att det är ett grovt tjänstefel att inte uppta huvtröjan/jackan i beslagsprotokollet. Dessutom så tyder det på att undanhållande av bevis inte har gett Christine fair trial i enlighet med europakonventionen om de mänskliga rättigheterna. Detta borde Gummesson ha insett och åtgärdat på ett tidigt stadium. Om åklagaren medvetet undanhållit bevis som kan tala till den misstänktes fördel så har man frångått objektivitetsrekvisitet och därmed skall åtalet ogillas.
Kommer säkert mer info senare när fler har läst informationen.
"Grovt tjänstefel"
Du skämtar oss aprillo!
"Åtalen ogillas" pga en huvtröja som tillhör en av målsägarna?
Hoho! Vakna, välkommen till verkligheten!
Nu är ni väl helt ute o cyklar i alla fall?
Eller TROR ni på det? Poor little thing...
Dessutom har jag inte sagt att polisen berättat för mej var den är, det vet jag ändå. Det har aldrig slagit er att T bytte om någonstans? Eftersom ingen av er verkar intresserad av att ta reda på hur det verkligen ligger till måste jag räkna er som troll.
Tulpanpernilla, jag har FÖRSÖKT undvika dej, jag har ärligt FÖRSÖKT låta bli rena personangrepp, men, du är fan en av de största idioterna i den här tråden o det du skrev om Emma i den andra fick mej att vilja spy över dej!
Jag instämmer i varje ord LieDetector skrev där!
I ss fall tycker jag det är synd!