Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu ljuger du, eller har fått en lögn serverad.
Beror dessutom på hur man frågar.
Tröjan finns hos polisen, ja.
Upptagen på något beslagsprotokoll, nej, men det visste vi ju redan eftersom den inte finns upptagen i FUP.
Det är därför det är viktigt att prata med polis som var med i utredningsgruppen, de andra lär inte veta.
Det är ingen ursäkt, det är fan i mej självklart!
STRÖMBÄCK
Eftersom det saknas beslagsprotokoll och beslagsnummer tror jag att det är dags för en JO-anmälan mot herr Strömbäck.
Det är självklart att alla poliser som kommer in i fallet skall kunna följa det i rapporterna och protokollen som finns. Om Strömbäck skulle avlida, antingen i ett skottdrama mot beväpnade rånare eller hjärtattack, så skall ju inte övriga inom polisen stå och falla med hans egenhändiga kunskaper som han har behållit för sig själv. De skall ju heller inte försöka gissa sig till vad en svart huvtröja gör utan beslagsnummer och beslagprotokoll som finns i samlingarna.
Tror jag skall tipsa JK om det här också. För nu luktar(stinker) det lite för mycket korruption eller grovt tjänstefel.