2008-10-21, 14:47
  #9289
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Tro inte att du känner poliser som du känner poliserna Kling och Klang i Arboga. Kanske polisen hittade en hammare utanför huset på verktysgatan 2b och såg att den var solkig av blod och jord. Då kanske de torkade rent den först med en släng svart huvtröja på marken som sedan kastades i soporna. Sedan insåg väl en annan polis att han behövde hammaren och tog den med sig hem för att spika upp ett staket utan att protokoll föra den. Sedan gav han hammaren till sin granne som tyckte den ännu var skitig och rengjorde den med klorin av alla äckliga medel. Han i sin tur lånade ut den til ensnickare som skule bygga en bro över en motorväg som höll på att anläggas, sedan tappade han hammaren precis där man hällde ballast över och sedan asfalterade över.

Då vet vi av den här underteorin om mordvapnet att det försvann på villovägar genom misstag i polisens protokollföring.

Men ärligt talat så tror jag inte ett dugg på den underteorin om hammaren jag skrev ner här ovan.


Du kallade mej just lögnare o nu är det min tur -
Att Arbogapoliserna Kling o Klang (vet du vad de heter egentligen? Det vet jag) på något sätt skulle vara inblandade i denna utredning är en ren lögn.
De bötfällde enligt uppgift cyklister utan lyse i Brattbergsbacken vid tidpunkten.
2008-10-21, 14:48
  #9290
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det finns inga DNA-spår från CS på brottsplatsen och ingen har kunnat knyta henne till brottsplatsen eller till offren.

Fan så lögnerna haglar här inne nu då.

Emma har direkt pekat ut CS som den som ringde på dörren, försökte mörda henne och mördade hennes barn.

Mer knuten än så kan man inte bli.
2008-10-21, 14:50
  #9291
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det finns inga DNA-spår från CS på brottsplatsen och ingen har kunnat knyta henne till brottsplatsen eller till offren.


Kallar du DET att motbevisa? Pfft!
CS har en svart huvtröja o en mobil alltså borde hon fällts på de "bevisen"
2008-10-21, 14:51
  #9292
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nu ljuger du, eller har fått en lögn serverad.
Beror dessutom på hur man frågar.
Tröjan finns hos polisen, ja.
Upptagen på något beslagsprotokoll, nej, men det visste vi ju redan eftersom den inte finns upptagen i FUP.
Det är därför det är viktigt att prata med polis som var med i utredningsgruppen, de andra lär inte veta.
Det är ingen ursäkt, det är fan i mej självklart!

STRÖMBÄCK

Eftersom det saknas beslagsprotokoll och beslagsnummer tror jag att det är dags för en JO-anmälan mot herr Strömbäck.

Det är självklart att alla poliser som kommer in i fallet skall kunna följa det i rapporterna och protokollen som finns. Om Strömbäck skulle avlida, antingen i ett skottdrama mot beväpnade rånare eller hjärtattack, så skall ju inte övriga inom polisen stå och falla med hans egenhändiga kunskaper som han har behållit för sig själv. De skall ju heller inte försöka gissa sig till vad en svart huvtröja gör utan beslagsnummer och beslagprotokoll som finns i samlingarna.

Tror jag skall tipsa JK om det här också. För nu luktar(stinker) det lite för mycket korruption eller grovt tjänstefel.
2008-10-21, 14:52
  #9293
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Om folk kollade upp det som går att kollas o snackade mindre skulle ju det räta ut en del frågetecken...Bara VILJAN fanns!

Vad var supermegalögnen om måndagsmötet, det har jag missat/glömt/förträngt?

Läs de tidigare trådarna om fallet.
2008-10-21, 14:53
  #9294
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Eftersom det saknas beslagsprotokoll och beslagsnummer tror jag att det är dags för en JO-anmälan mot herr Strömbäck.

Det är självklart att alla poliser som kommer in i fallet skall kunna följa det i rapporterna och protokollen som finns. Om Strömbäck skulle avlida, antingen i ett skottdrama mot beväpnade rånare eller hjärtattack, så skall ju inte övriga inom polisen stå och falla med hans egenhändiga kunskaper som han har behållit för sig själv. De skall ju heller inte försöka gissa sig till vad en svart huvtröja gör utan beslagsnummer och beslagprotokoll som finns i samlingarna.

Tror jag skall tipsa JK om det här också. För nu luktar(stinker) det lite för mycket korruption eller grovt tjänstefel.

SUCK!
ALLA poliser som var med i utredningen borde veta var tröjan är!
Jag tog ett EXEMPEL när jag nämnde Per Strömbäck.
JA! De begick ev ett misstag när tröjfan inte protokollfördes men erkänner du det erkänner du även att den finns hos polisen!
2008-10-21, 14:54
  #9295
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Läs de tidigare trådarna om fallet.


Skärp dej!
Du kan väl skriva den tid mötet slutade då, du som har koll på FUP!
Taska inte till saker...för då tänker jag inte tala om var den svarta hutröjan är nästa gång du frågar!
2008-10-21, 14:55
  #9296
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Eftersom det saknas beslagsprotokoll och beslagsnummer tror jag att det är dags för en JO-anmälan mot herr Strömbäck.

Det är självklart att alla poliser som kommer in i fallet skall kunna följa det i rapporterna och protokollen som finns. Om Strömbäck skulle avlida, antingen i ett skottdrama mot beväpnade rånare eller hjärtattack, så skall ju inte övriga inom polisen stå och falla med hans egenhändiga kunskaper som han har behållit för sig själv. De skall ju heller inte försöka gissa sig till vad en svart huvtröja gör utan beslagsnummer och beslagprotokoll som finns i samlingarna.

Tror jag skall tipsa JK om det här också. För nu luktar(stinker) det lite för mycket korruption eller grovt tjänstefel.

Så HovR står och faller med en huvtröja? Eller är det din teori som står och faller med nämnda huvtröja?

Börja med att ringa upp karln innan du snickrar på din JOanmälan, så kanske du slipper jobba i onödan.

Du har bevisligen inte alla årorna i vattnet du ... och inte alla indianer i kanoten heller!
2008-10-21, 14:57
  #9297
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Du kallade mej just lögnare o nu är det min tur -
Att Arbogapoliserna Kling o Klang (vet du vad de heter egentligen? Det vet jag) på något sätt skulle vara inblandade i denna utredning är en ren lögn.
De bötfällde enligt uppgift cyklister utan lyse i Brattbergsbacken vid tidpunkten.

Wow, som Breding i Östersund som fällde sin egen fru för hon saknade lyse på sin egen cykel. Han verkar ju inte mycket till man som kunde hjälpa sin fru att fixa ett lyse. Fint att poliserna i Arboga tar sig an den grova brottsligheten i nejden.

Kalla mig du för lögnare om du vill, det gör mig inget, det säger ingenting om mig.
2008-10-21, 14:58
  #9298
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Kallar du DET att motbevisa? Pfft!
CS har en svart huvtröja o en mobil alltså borde hon fällts på de "bevisen"

Som mellan 90 och 100 procent av alla ynglingar mellan 15 och 20 i Arboga?
2008-10-21, 15:00
  #9299
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
SUCK!
ALLA poliser som var med i utredningen borde veta var tröjan är!
Jag tog ett EXEMPEL när jag nämnde Per Strömbäck.
JA! De begick ev ett misstag när tröjfan inte protokollfördes men erkänner du det erkänner du även att den finns hos polisen!

Nupp, jag kan inte erkänna någonting, jag kan bara inse att det saknas saker och ting som inte finns bokförda om sakerna nu ens finns.
2008-10-21, 15:00
  #9300
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Som mellan 90 och 100 procent av alla ynglingar mellan 15 och 20 i Arboga?


För att inte tala om Stockholmare...
jag passerade Sergels torg i helgen o såg MASSOR!
Är dessa kollade?
Kroppsvisiterade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in