2008-09-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Inte i din värld, det förstår jag. Där är nog de flesta inne på att CS är skyldig.

Min erfarenhet är att både unga som gamla, Svenssons eller inte Svenssons i större utsträckning tvivlar på CS skuld efter TV-programmet. Löjligt att påstå att vi PM:at varandra om detta. TV-programmet var den utlösande faktorn till dessa nya fikarumsdiskussioner. Finns det inte någon högre inom fb som kan bekräfta att vi inte har PM:at om detta?
Vi måste leva i helt skilda världar du och jag isf, för i min värld så hoppar man inte på offren! Tänk på att det är barn som har blivit mördade här. Folk blir helt enkelt förbannade och det med rätta.
2008-09-06, 14:11
Medlem
Citat:
Då har vi helt olika erfarenheter av detta. Vi får se om tvivlen ökar ytterligare efter nästa program om NJ?

Eller om folks övertygelse om att CS är den skyldiga stärks?
2008-09-06, 14:13
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondskapt
ja men de framstår juh som kändiskåta, De flesta svenssons döljer sina ansikten om en svt filmar på torget,
Att efter ett sånhär dåd uttala sig i press och ha special tv program innan rättegången ens är klar, är också smått unikt och det sticker i ögonen på folk.

Om vi säger så här, Det gick juh bra för kristi brud och resten i knutby, INGEN gynnas av att synas i pressen, bara pressen som kan suga ut mer pengar på denna tragedi

Jag tycker de flesta Svenssons flockas kring kameran om de får möjligheten
2008-09-06, 14:14
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Det spelar ingen roll vad för rapporter och nyhetsstories man länkar till. Trollen i den här tråden kommer ändå att säga att det är omöjligt att skada sig själv så svårt med hammare. De tror ju att de vet allt. De tror ju också att ingen annan i världshistorien har fått värre skador än E. Det största problemet är vad som hände med hammaren om E hade gjort det själv. Men det är något skumt med hela fallet. Och vad än folk i tråden säger, så beter sig E lite underligt. Vad det beror på, det vet jag inte. Kan hon ha varit underlig redan innan allt hände? T verkar ju vara en fena på att hitta knepiga kvinnor. Den som beter sig mest "normalt" verkar ju vara T, som varken verkar le eller vill synas med ansiktet i nyhetsreportage och på bilder.

Detta har jag också tänkt på. Varför inte T vill synas på bilder och annat ihop med E. Är han blyg? Eller är det som du säger? Att det att inte vilja synas i dessa sammanhang kanske är det mest normala?
2008-09-06, 14:14
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Åhhh.

Det är inget PM det var en av mina chefer, en härlig kvinna i övrigt 55+ som utryckte just det, Alltså vanligt folk inga FB fanatiker och dylikt.

Jag skiter i vad du tror, så går snacket och det kommer det göra tills någon trovärdig är dömd i en högre instans.

Så går inte snacket på mitt jobb.
2008-09-06, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Om du läst på hade du vetat att den gode experten är så inkonsekvent, att han inte KAN ha rätt i någon möjlig värld, och att hans påståenden om E till stor del visats vara falska. Men nu är det ju så att du bara vill påstå saker utan att lyssna, och då får det bli i stor ensamhet.

Fortfarande är det han som är EXPERTEN, När dom kallar in BaalZeBub som expert på minne till tingsrätten kommer jag lyssna på dig.
2008-09-06, 14:16
Medlem
thailandstrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Det spelar ingen roll vad för rapporter och nyhetsstories man länkar till. Trollen i den här tråden kommer ändå att säga att det är omöjligt att skada sig själv så svårt med hammare. De tror ju att de vet allt. De tror ju också att ingen annan i världshistorien har fått värre skador än E. Det största problemet är vad som hände med hammaren om E hade gjort det själv. Men det är något skumt med hela fallet. Och vad än folk i tråden säger, så beter sig E lite underligt. Vad det beror på, det vet jag inte. Kan hon ha varit underlig redan innan allt hände? T verkar ju vara en fena på att hitta knepiga kvinnor. Den som beter sig mest "normalt" verkar ju vara T, som varken verkar le eller vill synas med ansiktet i nyhetsreportage och på bilder.

T verkar vara en ansvarslös kille. Lättast verkar han haft att få tag på svaga, psykiskt sjuka tjejer. Alla dom räknas upp i Fup inkl E har ju haft väldigt knepigt.
2008-09-06, 14:17
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Detta har jag också tänkt på. Varför inte T vill synas på bilder och annat ihop med E. Är han blyg? Eller är det som du säger? Att det att inte vilja synas i dessa sammanhang kanske är det mest normala?

Varför är det av intresse alls?
2008-09-06, 14:18
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
T verkar vara en ansvarslös kille. Lättast verkar han haft att få tag på svaga, psykiskt sjuka tjejer. Alla dom räknas upp i Fup inkl E har ju haft väldigt knepigt.
Säger du här att E är psykiskt sjuk, eller missförstår jag dig?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Så går inte snacket på mitt jobb.

Nej men du känner enligt egen utsago familjen, det pratas nog om det BAKOM din rygg istället. sorry men så ser det ut, välj att tro på vad du vill, Jag vet vad jag hör och det tror jag på.

I början trodde alla CS var skyldig, jag med, men media har rapporterat för mycket tvivel för det, Kolla aftonbladet.se forum där är åsikterna än mer delade än här.

Dessutom är folk brända från andra fall, Finns så många fall där folk engagerat sig i jakten på en GM och sen när allt varit över så har Föräldrarna varit de skyldiga iaf, Statistik ljuger inte, Små barn mördas nästan uteslutande av sina föräldrar. Så små barn mördade av svartsjuka är löjeväckande tyvär.
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll

Är han ansvarslös av den orsaken du uppger eller vad menar du?
2008-09-06, 14:20
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Nej men du känner enligt egen utsago familjen, det pratas nog om det BAKOM din rygg istället. sorry men så ser det ut, välj att tro på vad du vill, Jag vet vad jag hör och det tror jag på.

I början trodde alla CS var skyldig, jag med, men media har rapporterat för mycket tvivel för det, Kolla aftonbladet.se forum där är åsikterna än mer delade än här.

Dessutom är folk brända från andra fall, Finns så många fall där folk engagerat sig i jakten på en GM och sen när allt varit över så har Föräldrarna varit de skyldiga iaf, Statistik ljuger inte, Små barn mördas nästan uteslutande av sina föräldrar. Så små barn mördade av svartsjuka är löjeväckande tyvär.

Vart har jag skrivit att jag känner familjen?
Har inte varit i Arboga någon gång under de 42 år jag levat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in