Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du får allt behålla din perversa syn på det sexuella, men då blir du kanske singel ett bra tag framöver.
Hur som, menar du T`s svarta huvtröja ja den försvann ju rätt märkligt. Så man vet ju inte vad som fanns på den, sen kan man inte bestämma att det är en viss försvunnen hammare som är det aktuella vapnet, det kan likaväl vara den granens hammare som försvann på Verktygsgatan... Så gissar man som du kan det vara många hammare i trakten som är mordvapnet, om man inte behöver hitta dem och bevisa att det var just de...
Tänk om jag skulle anklaga grannen för att ha sabbat min bil, typ repat lacken med en kniv som inte finns. Han bor ju singel så han kan inte styrka att han är oskyldig, han har ingen som kan bevisa att han sovit. Å mina kompisar fantiserar ihop en story om att han varit besatt av mig snygga bil. Å en granne har minsann sett något gå förbi en kväll,,,
Hur fan skall han ta sig ur det...
Du har nog missförstått, det är du som är pervers som drömmer om att betäcka C.S.
Det är ju inte vårat fel att du vaknar mitt i natten med kladdigga kallingar.
Vad du inte begriper trots att du säkert försöker är att C.S var ingen granne till E. C.S är en f.d flckvän som bodde i Stockholm.
Bara det är en stark indicie, en mycket starkare indicie än att någon är granne.
Att denna person som bor i Stockholm befinner sig i Arboga vid mordtillfället, att hennes skor och kläder är mystiskt försvunna och att en hammare från hennes hyresvärd är spårlöst försvunnen är ingen slump. Det är kraftiga indicier på att C.S är den skyldiga, vilket dessutom H.R anser till skillnad från dig.