2008-09-21, 00:15
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Som jag konstaterat innan. Han är förhörd som "övrigt vittne" på polisstationen. Det innebär att han inte var misstänkt när förhöret inleddes, då hade det varit ett förhör enligt RB 24:8.

Däremot är han uppenbart misstänkt när polisen tvingar honom att sätta sig i en bil och bevakar honom.

Tack för ditt klarläggande Tintin!

Han satt ju bevakad i sin egen bil. Det var ett förhör runt kl 20.15. Vad hände efter detta förhör egentligen? Sattes han åter i sin egen bil? Åkte han polisbil till polisstationen eller med anhöriga?
2008-09-21, 00:20
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Hur vet du det? Var T befann sig exakt ca kl19.10?

Hur exakta är dessa mobilmätningar? Har fått uppfattning att det inte fullt ut går att mäta.
2008-09-21, 00:22
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaquett
Hur exakta är dessa mobilmätningar? Har fått uppfattning att det inte fullt ut går att mäta.

Precis! T kan ha varit närmare hemmet än man tror när samtalet avslutas.
2008-09-21, 00:23
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
JASå jaså? Ett ANDRA samtal till 112?
När påbörjades respektive avslutades det samtalet?
FUP, s. 208f:
2008-09-21, 00:26
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Precis! T kan ha varit närmare hemmet än man tror när samtalet avslutas.

Finns det några beräkningar på hur många fler sekunder CS haft på sig att utföra brottet i jämförelse med t ex T? Alltså han hon mer än t ex T?
Tvätta sig, gömma kläder,vapen etc.
2008-09-21, 00:28
Medlem
Herregud !

Vad driver er? ... Det är makalös upplevelse att ta del av era hjärtefrågor, eller vad väljer ni själva att man ska kalla dem?
Jag tycker de flesta av er surrar som vilsna flugor runt en sockerkaka. Många lägger mer energi över att bevisa sin egen förträfflighet än själva sakfrågan.
Gå tillbaka till Gå, men ingen av er har än så länge förtjänat 4-tusen!
2008-09-21, 00:33
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Vad driver er? ... Det är makalös upplevelse att ta del av era hjärtefrågor, eller vad väljer ni själva att man ska kalla dem?
Jag tycker de flesta av er surrar som vilsna flugor runt en sockerkaka. Många lägger mer energi över att bevisa sin egen förträfflighet än själva sakfrågan.
Gå tillbaka till Gå, men ingen av er har än så länge förtjänat 4-tusen!

Sanning, rättvisa!
2008-09-21, 00:33
Medlem
Citat:
Sonny Surpupp? el liknande, höll fast i tiden 18-19 i flera sidor - kanske för bidragets skull? Men 2 barn är dock mördade och en mamma nästan ihjälslagen.

Ta fram de inläggen du syftar på?
Hade han betalt för att skriva sina inlägg?
Vadå för bidrag?

Vad pratar du om?
2008-09-21, 00:36
Medlem
ooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Vadå för bidrag?

Vad pratar du om?

Jag förstår inte heller, trots att jag verkligen försöker...

Shaquette: Har Sonny Surpupp hållt fast vid att morden skedde mellan 18 och 19, för att få bidrag?? Eller han har hållt fast att ABFs möte höll på mellan 18-19 för att få bidrag?

Sonny Surpupp var väl en gammal skolkamrat till Nicklas, inte var han väl någonsin aktuell i T och mötediskussionerna...?
2008-09-21, 00:46
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooooo
Jag förstår inte heller, trots att jag verkligen försöker...

Shaquette: Har Sonny Surpupp hållt fast vid att morden skedde mellan 18 och 19, för att få bidrag?? Eller han har hållt fast att ABFs möte höll på mellan 18-19 för att få bidrag?

Sonny Surpupp var väl en gammal skolkamrat till Nicklas, inte var han väl någonsin aktuell i T och mötediskussionerna...?

Vet inte hur aktiv han var i mötesdiskussionerna, men han höll fast vid att T var närvarande mellan 18-19. Det visade sig senare att T dök upp ca: 18.40 och fikade och åkte därifrån.

Har ni glömt tråd 1?
2008-09-21, 00:50
Medlem
shaquetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Vadå för bidrag?

Vad pratar du om?

Ska söka efter hans inlägg, han hade en citat på sin profil "det här får jag betalt för att skriva" Minns Du inte honom? Han var väldigt aktiv i 1:a tråden.
2008-09-21, 00:50
Medlem
Citat:
Vet inte hur aktiv han var i mötesdiskussionerna, men han höll fast vid att T var närvarande mellan 18-19. Det visade sig senare att T dök upp ca: 18.40 och fikade och åkte därifrån.

Har ni glömt tråd 1?

Plocka fram samtliga de inläggen istället så får vi svart på vitt vad du pratar om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in