2008-09-20, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Kryp ner till din trollmor nu och sug på tutten en stund så känns det bättre imorgon.

Angående källa på det du väntar på så får du vänta förgäves, för jag har slutat mata trollpacket med fakta, ni tar iaf inte med det i era "fablernas värld".

Vilket fattigt nonsens svar. Vem talar T med på vägen mellan köping och Arboga?
2008-09-20, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
du vet att det finns något som kallas för inbrott va?just checking, från wikipedia:

Inbrott kallas det när någon med hjälp av list eller våld tränger sig in i någon annans låsta utrymme.

----

Men vad vet jag wikipedia kanske ljuger ? inbrott är kanske en ny term som jag och nackepa har kokat ihop?
Hallå? Finns det någon utomstående som kan bekräfta att det finns en företeelse som kallas inbrott?

Som innebär att man olovandes på ett eler annat sätt tar sej in i ett låst utrymme dit man ej är behörig.

Du är inte läskunnig va? på riktigt? Lär ni er inte sånt i skogsmulle?
2008-09-20, 22:43
Bannlyst
Citat:
Du är inte läskunnig va? på riktigt? Lär ni er inte sånt i skogsmulle?

Det där är inget svar, menar du på fullaste allvar att det aldrig har hänt att någon tar sej olovandes in i ett utrymme dit de ej har behörighet? Är det det du säger?
2008-09-20, 22:43
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Eftersom Polisen har uppgiften att det är Sebbe så utgår jag ifrån att man kollat upp det.
Vore det inte bättre att du hörde av dig till polis eller åklagare och frågar dem om de pratat med Sebbe, om du misstänker att de inte gjort det?
2008-09-20, 22:46
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Sebbe. Kan du inte läsa?

Och du kan ju sluta med att citera mig när du skriver om hot. Inte fan har jag hotat iaf? Så rakryggad att du kan säga det kan du väl vara iaf?
2008-09-20, 22:51
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Eftersom Polisen har uppgiften att det är Sebbe så utgår jag ifrån att man kollat upp det.
Vore det inte bättre att du hörde av dig till polis eller åklagare och frågar dem om de pratat med Sebbe, om du misstänker att de inte gjort det?

Det finns massor av saker som polisen ej har kollat upp. T granskades aldrig tack vare att man först snöade in på NJ som misstänkt. Sedan blev det CS för hela slanten.
2008-09-20, 22:52
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Jag hänvisar till mitt inlägg https://www.flashback.org/showpost.php?p=12950203&postcount=6954

Citat från wildone69:
Jag matar inte små troll, har helt slut på små snacks till er. Tyvärr du får krypa tillbaka till kakafoni med dina flamebaits till dina andra små trollkompisar och dunka rygg.

För det första är jag inget troll, bara prinzezza.

För det andra har jag egna snacks.

För det tredje ställde jag en vanlig hövlig fråga, som jag riktade speciellt till dig (andra får gärna svara också!), men får till svar en hänvisning till ett oförskämt inlägg.

Conclusion:
Du är otrevlig och omogen (tror dock inte att du är underårig pga ditt nicknamn) och du kan inte ha svar på frågorna. För då borde du väl ha svarat...?

Varför är det så känsligt???
2008-09-20, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det finns massor av saker som polisen ej har kollat upp. T granskades aldrig tack vare att man först snöade in på NJ som misstänkt. Sedan blev det CS för hela slanten.

Kan vi få en källa på det påståendet, annars sitter du och ljuger din lögnare (enligt vhyt: Allt utan källa är en lögn)
2008-09-20, 22:56
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Ingen som känner sig manad att svara på/kommentera mitt inlägg om att T inte svarade i telefon morddagen, för att de två samtalen var anonyma och att han inte ville svara, eftersom han inte visste vilka det var som ringde?
På ref. s. 1256 i FUP:et kan läsas:
Citat:
T kommer på att han fick två "anonyma samtal" när han satt hemma och jobbade på måndagen. Han svarade aldrig på samtalen så han vet ej vem det var som ringde. /.../
Mobilen fick ringa varpå två "anonyma samtal" registrerades vilka T upptäckte först när han jobbat färdigt.
2008-09-20, 22:57
Bannlyst
Citat:
Kan vi få en källa på det påståendet, annars sitter du och ljuger din lögnare (enligt vhyt: Allt utan källa är en lögn)
Källa till det är förundersökningsprotokollet, där står tydligt och klart att er älskade pastor Togge endast har hörts som VITTNE ej som misstänkt GM.

NÅ hur var det nu med teleloggarna som du fick ut? Var det helt lagligt eller hur var det med det där egentligen?
2008-09-20, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
På ref. s. 1256 i FUP:et kan läsas:Mobilen fick ringa varpå två "anonyma samtal" registrerades vilka T upptäckte först när han jobbat färdigt.

Jaså? källa på att han upptäckte det först när han jobbat färdigt är du snäll?
Eller är "källan" som vanligt endast pastor Togges egna ord? Som ni tar för kungsord?
2008-09-20, 22:59
Bannlyst
Citat:
Källa till det är förundersökningsprotokollet, där står tydligt och klart att er älskade pastor Togge endast har hörts som VITTNE ej som misstänkt GM.

NÅ hur var det nu med teleloggarna som du fick ut? Var det helt lagligt eller hur var det med det där egentligen?

Jag har inte fått ut några teleloggar, vilket jag heller aldrig påstått. Läskunnigheten är inte din starka sida, eller förståelse av det skrivna ordet.. ska vi rita en bild så kanske det klarnar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in