2008-10-09, 21:51
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Går ej att bevisa vem som messade på E:s dator.

Vi har olika åsikt helt enkelt.
Det är bevisat...
2008-10-09, 21:53
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Nope...

Bara för att tråden heter som den gör är det inte förbjudet att nämna CS.

Men okej: Tänk om rättspsyk har missat att CS är schizofren! Då är det kanske ett av hennes andra jag som är skyldig. Vad tror du om det som alternativ gm?
Antar du kan proceduren som går till på sinnesundersökningen när "patienten inte vill delta, så upplys gärna då jag är nyfiken på praxis.
2008-10-09, 21:54
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det kan ju även vara så att T sms sig själv från Es mobil om när T skulle komma hem och om maten och svarat från sin egen "om en timme".
Es mobil kan kanske ha legat i hans jackficka och inte på skrivbordet i arbetsrummet som T påstått.
Det var väl den 18/3 som polisen beslagtog Es mobil från T.

Sid 917 FUn

Hon minns att Togge och hon har pratat om att om det är så att den här tjejen kom hem till dem hur visste hon då
att Togge inte var hemma eller skulle komma hem. Togge undrade om Emma kunde ha sagt något till tjejen, att
Togge kommer om en timme eller att han jobbar.
Emma uppgav att om man göra en sådan här sak så tar det inte
fem eller tio minuter utan det tar lite längre tid. Tänk om Togge kom hem mitt i alltihopa. Den som gjorde det
här måste varit ganska säker på att var själv med dem. Emmas tanke är hur sjutton visste tjejen att Togge inte
skulle komma hem.
Fyfanhelvetesjävlasatan vilket skitsnack!

Du ska nog inte röka mer av det där nu...
2008-10-09, 21:55
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Antar du kan proceduren som går till på sinnesundersökningen när "patienten inte vill delta, så upplys gärna då jag är nyfiken på praxis.
Varför antar du det? Och varför spelar det roll?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Klart den är unik för dig som är inblandad och ganska låst i ditt tänk. var inte skamsen du är bara trög.
Du sa du inte läst slasken

Jiddrar gör mest tattare vilket jag inte är. men en ot fråga är inte jangestigs tattare eller resande som det modernt heter?

Det är ju ditt påstående att Slask och FUP har samma inriktning, har du redan glömt vad du skrev? Inte bara dum, du är glömsk också?

Vad bra att fallet bara är unikt för mig och inte alla andra inblandande, media och olika jurister som nästan alla påpekat hur unikt detta fall är, det är så unikt att det inte ens har hänt enligt statistiken.

men enligt dig din fåne är det bara unikt för mig.
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Jaha du, så du pekar hellre ut hela gruppen av FBskribenter som misstänkta istället för att ha stake att säga vem/vilka du avser. Jaja, vi är alla olika, tack å lov!
Din tolkning är inget vidare, och du, prata inte om stake
2008-10-09, 21:56
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Går ej att bevisa vem som messade på E:s dator.

Vi har olika åsikt helt enkelt.

Du tror inte att datorerna är millimetersökta efter fingeravtryck? Tror du att den som du tror skrev via msn hade kirurghandskar?
2008-10-09, 21:58
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieDetector
Ju bättre man känner varandra desto omöjligare är det att fejka. Försökt fatta vad jag säger nu, det går inte att luras.
Det var väl konversation om barnvakt, fest och tenta.
2008-10-09, 22:01
Medlem
LieDetectors avatar
Citat:

Men raraste Tulipanen, du missade poängen. Totalt!

Hahaha
2008-10-09, 22:01
Bannlyst
Citat:

och en annan privat sak..
2008-10-09, 22:02
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Det är ju ditt påstående att Slask och FUP har samma inriktning, har du redan glömt vad du skrev? Inte bara dum, du är glömsk också?
Hur trög är du gå tillbaks och läs.[/quote]
Citat:
Vad bra att fallet bara är unikt för mig och inte alla andra inblandande, media och olika jurister som nästan alla påpekat hur unikt detta fall är, det är så unikt att det inte ens har hänt enligt statistiken.
Kul du känner dig unik pucko, men utredningsmässigt är detta förfaringssätt ganska standard, även utanför arboga.
Citat:
men enligt dig din fåne är det bara unikt för mig.
Jävla tattare jag visste det.
2008-10-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Kvinnor har ofta (ja riktiga kvinnor från stan) långa naglar, så de skriver på ett spec sätt.

Jag har långa naglar (ja, jag är från stan) och jag kan säga att jag inte skriver med dem. Fingertopparna är det jag använder mig av :-)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in