2008-09-09, 21:31
Medlem
JaneCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Gm tänkte att det skulle gå snabbt och att barnen sov.
Men varför i herrans namn ta den risken om man nu har möjlighet att välja bort den. Den som lejde har ju ingen anledning att inte ta reda på detta.
Citat:
hopp.
Hopp, själv. (Vad du nu menar med det?)
2008-09-09, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
T har ju dessutom diskuterat detta med ett eventuellt barn och adoption relativt öppet på en sajt. Då finns det väl ganska stor rimlighet i att man någonstans skulle hitta indikationer på att han träffat henne öga mot öga. Sen ser jag inte heller någon anledning för T att i nuläget undanhålla ett sådant möte med CS.

T har varit öppen mot Emma om sin relation med CS, det födda barnet och lite mer. Emma har aldrig korsförhört T om hans förra relation (CS) i detalj. Hon har känt sig trygg i deras relation men noterat CS lite skumma intresse för T. Om detta berättade Emma för sin bästa vän Mickis, fick vi höra i programmet Kalla Fakta.
T har på alla sätt visat kärlek till Emma, tolkar jag detta.
Konspirationsteorier som att T och CS skulle ha gemensamma planer blir ännu mer absurda om man betänker hur Emma och Ts liv sett ut från mars fram tills nu.
Så bra skådespelare har inte jorden fött ännu!
2008-09-09, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JaneC
Men varför i herrans namn ta den risken om man nu har möjlighet att välja bort den. Den som lejde har ju ingen anledning att inte ta reda på detta.

Hopp, själv. (Vad du nu menar med det?)

Det får du allt fråga gm om, troligen var de inte spåmän och kunde sia i framtiden. Utan helt naturligt räkna med att det skulle gå fort och att barnen sov...
2008-09-09, 21:42
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Det får du allt fråga gm om, troligen var de inte spåmän och kunde sia i framtiden. Utan helt naturligt räkna med att det skulle gå fort och att barnen sov...
Då hade nog dådet utförts under helgen som föregick den 17 mars, då NJ hade barnen hos sig i Motala. Bättre garanti för att barnen inte skulle drabbas, fysiskt, finns inte.
Senast redigerad av BoISaren 2008-09-09 kl. 21:46. Anledning: Hur fan formulerar jag mig?
2008-09-09, 21:43
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
T har varit öppen mot Emma om sin relation med CS, det födda barnet och lite mer. Emma har aldrig korsförhört T om hans förra relation (CS) i detalj. Hon har känt sig trygg i deras relation men noterat CS lite skumma intresse för T. Om detta berättade Emma för sin bästa vän Mickis, fick vi höra i programmet Kalla Fakta.
T har på alla sätt visat kärlek till Emma, tolkar jag detta.
Konspirationsteorier som att T och CS skulle ha gemensamma planer blir ännu mer absurda om man betänker hur Emma och Ts liv sett ut från mars fram tills nu.
Så bra skådespelare har inte jorden fött ännu!

Det är min uppfattning också, vilket gör att jag inte ser någon anledning att spekulera i ett hemligt möte T och CS emellan. Hade han velat träffa henne för att diskutera detta öga mot öga, så hade han nog gjort det i all offentlighet. Alla kort är ju liksom lagda på bordet från hans håll.
Medlem
JaneCs avatar
Citat:
OK. Så du har ingen mer förklaring utan medger att det var en dåligt underbyggd hypotes? Det var i alla fall ärligt. Tack.
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Var det av ytterligare en inhyrd "hitman"..som i sin tur blev mördad av ytterligare en inhyrd hitman..som i sin tur blev mördad av ytterligare en inhyrd hitman.. som i sin tur blev mördad av ytterligare en inhyrd hitman.., som i sin tur...

Finns det verkligen kvar någon som lever i Arboga eller har alla "tagit en överdos"???

... ja du förstår vart jag vill komma..

Vi pratar om en liten sömnig stad som heter Arboga nu, inte Chicago på 30-talet jävla troll.

Du verkar inte känna till saker och ting särskilt bra. Eller också gör du det men vill ta fokus från det genom att försöka förlöjliga mig. Men det gör mig inget. Jag vet hur det funkar.
2008-09-09, 21:51
Bannlyst
Citat:
OK. Så du har ingen mer förklaring utan medger att det var en dåligt underbyggd hypotes? Det var i alla fall ärligt. Tack.

Var bara ett svar på ditt antagande som verka lite stelt, sen är det onådigt att upprepa vad andra skrivit i tråden om ev lejd gm.
2008-09-09, 21:52
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Du verkar inte känna till saker och ting särskilt bra. Eller också gör du det men vill ta fokus från det genom att försöka förlöjliga mig. Men det gör mig inget. Jag vet hur det funkar.

Vad är det du känner till som vi andra inte känner till? Du har sagt att E's minnen inte är riktiga och det har du sagt med ett uttryck av säkerhet. Nu menar du att den du citerade inte känner till saker och ting särskilt bra. Jag undrar då vad du sitter på för info, eftersom du anser att du är den som vet hur saker ligger till medans resten har fel. Eller förlåt mig, de som inte hänger med på din linje är de som har fel.
2008-09-09, 21:52
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa

En av wildones populära debattekniker. Notera också tillmälet "jävla troll".
2008-09-09, 21:56
Medlem
JaneCs avatar
Citat:
Var bara ett svar på ditt antagande som verka lite stelt, sen är det onådigt att upprepa vad andra skrivit i tråden om ev lejd gm.
Du menar "stelt" som i att jag fuskar och använder mig av sunt förnuft?

Och om nu barnen hade sovit så hade de väl ändå vaknat när ambulansen hämtade deras mamma? Varför i herrans namn skulle någon som enkelt kunde välja vilja utsätta dem för det?
2008-09-09, 22:08
Bannlyst
Citat:
Du menar "stelt" som i att jag fuskar och använder mig av sunt förnuft?

Och om nu barnen hade sovit så hade de väl ändå vaknat när ambulansen hämtade deras mamma? Varför i herrans namn skulle någon som enkelt kunde välja vilja utsätta dem för det?

Alla barn är inte lättväckta, är alla brottslingar förnuftiga och smarta enl dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in