2009-03-10, 00:14
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Det är en uppgift som har presenterats av någon i tråden. Mig veterligen har ingen tillförlitlig källa till denna uppgift presenterats?
Jag hade för mig att detta alibi var bekräftat. Ber om ursäkt om så inte är fallet.
2009-03-10, 00:16
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Det finns en detalj i hennes historia som är klart mycket märklig som inte har förklarats. Jag har läst om hur hon fick reda på morden och hur hon åter tog sig till Arboga. Det är dock en sak i den historien som krockar med en mycket intressant sak. Men det kan bero på att någon i trådarna har ljugit eller så kan det vara så att L har ljugit eller hennes alibi har ljugit.

Berätta... *nyfis*
2009-03-10, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Som vanligt förstår du ingenting, så länge det inte är positivt för CS. Du är väl inte den som ska ropa efter källor...

För att?

Ja du är duktig på att hacka på debattörer och sprida smolk, läs tråden och häng med istället. Ibland låter du faktisk som min old morsa... Men hon är klar i knoppen iallafall.

Så vad har du för sanningar om Luttens alibi "lyssnar intensivt", hämtar popcorn samtidigt. För du är väl här för att diskutera eller?????
2009-03-10, 00:27
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
För att?

Ja du är duktig på att hacka på debattörer och sprida smolk, läs tråden och häng med istället. Ibland låter du faktisk som min old morsa... Men hon är klar i knoppen iallafall.

Så vad har du för sanningar om Luttens alibi "lyssnar intensivt", hämtar popcorn samtidigt. För du är väl här för att diskutera eller?????
Du kan väl prestera källor på att T önskade livet ur Saga innan du hämtar dina popcorn?
2009-03-10, 00:29
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Du kan väl prestera källor på att T önskade livet ur Saga innan du hämtar dina popcorn?

Ska det börjas med detta tragglande igen, nu...? Tråkigt för dem som vill diskutera.
2009-03-10, 00:35
Bannlyst
Citat:

Tar du upp en 1000 inlägg tidigare incident som redan är färdig diskuterad?

Sluta larva dig carl ta av foliehatten och kolla läget med Lutten och hennes alibi, du måste hänga med i tiden och inte krampaktigt leta skit i old trådar. För visst har du varit i den låsta tråden och denna handlar om hr historian.
Tror minsann du slirar lite ot nu.

edit: tog på läsglasögonen och fick rätta lite hehe
Senast redigerad av beaver_se 2009-03-10 kl. 00:40.
2009-03-10, 00:41
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det står i Ts blogg att om han var kristen så önskade han ett slut på detta med Saga. Dessutom står att han mer tycker synd om E som tycks vara i psykbryt av den situation hon befann sig i med ett sjukt barn.
Till råga på allt så var Max även i trotsåldern vilket kunnat bli för mycket för E.
Står att läsa i Ts blogg.
2009-03-10, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Det står i Ts blogg att om han var kristen så önskade han ett slut på detta med Saga. Dessutom står att han mer tycker synd om E som tycks vara i psykbryt av den situation hon befann sig i med ett sjukt barn.
Till råga på allt så var Max även i trotsåldern vilket kunnat bli för mycket för E.
Står att läsa i Ts blogg.

Ja jag förstår inte att det är tabu att nämna denna blogg, T står väl för det han skrivit. Hoppas jag, men åter till ontopic.

Visste du carl hur det var med L alibi, alla verkar vilja tysta det också? Skulle vara intressant och veta fakta och inte bara "hört av en vän"...
2009-03-10, 01:09
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ja jag förstår inte att det är tabu att nämna denna blogg, T står väl för det han skrivit. Hoppas jag, men åter till ontopic.

Visste du carl hur det var med L alibi, alla verkar vilja tysta det också? Skulle vara intressant och veta fakta och inte bara "hört av en vän"...
Framkommer dock att L förhördes via tfn men någon mastning av var hon befann sig finns inte dokumenterat.
2009-03-10, 01:13
Medlem
cookie777s avatar
Har CS ett klockrent och bekräftat alibi?

Om inte så förstår jag inte att man skulle se L som en hetare kandidat till platsen som GM.
2009-03-10, 01:17
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Har CS ett klockrent och bekräftat alibi?

Om inte så förstår jag inte att man skulle se L som en hetare kandidat till platsen som GM.
T har ju inte heller alibi för sin hemkomst. Enligt arbogianer tidigt i arbogatråden så skrivs det att man kör sträckan Köping-Arboga under 10min.
2009-03-10, 01:20
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Berätta... *nyfis*

Det kan jag inte, då skulle jag förstöra den utsaga som finns och som av vissa har förstärkts. Det är bättre att alla lever i ovisshet över den kunskap som finns för att de inte skall kunna spä på med lögnerna som har getts på pränt. Det är bättre att alla berättar det som faktiskt har skett istället för att försöka trassla in sig i en härva av lögner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in