Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag har svarat på det mesta om du nu har lust att titta tillbaka.
Nej det har du verkligen inte, nu blev det lite bättre däremot.
Citat:
Då det är svårt att veta vad som är lögner angående T är det svårt att surna till.
Men gällande CS så vet du vad som är lögner och inte menar du?
Citat:
Nej, det var väl bra att den felformuleringen blev tillrättavisad (precis som jag svarade tidigare) Jag lade också till vad jag TRODDE den medlemmen menade.
Vad är det då för lynchande du pratat om i tidigare inlägg?
Citat:
Ja, det är konstigt att tillrättavisa en tolkning som ingen här vet är falsk eller riktig. (sina egna tolkningar kan man dock berätta om) som jag sagt tidigare.
Det fanns/finns inget utrymme för någon alternativ tolkning i det inlägget.
Citat:
VEM avgör vilka samtalsämnen som är falska rykten? Glassbilen är ett praktexempel men i övrigt?
Du har ju själv hänvisat till 0.09 så det har du säkert en god uppfattning om själv?
Citat:
Återigen, vad är sjuka lögner?
Det har jag redan besvarat för dig "om du nu har lust att titta tillbaka" men jag skall hjälpa dig:
Tycker du att det är konstigt att folk som påstår att
"T är den enda som bevisligen varit på brottsplatsen när brottet begicks" blir tillrättavisade väldigt snabbt utav väldigt många?
Tycker du att det är konstigt att folk som skriver att
T önskade livet ur S blir tillrättavisade väldigt snabbt utav väldigt många?
Citat:
Jag försvarar CS när det i hennes fall kommer osanna uppgifter eller påståenden. Är det fel?
Jag förstår inte vad det är som gör att du tagit CS under dina vingar och försvarar henne med näbbar och klor medans människor som är oskyldiga och inte på något sätt misstänkta i fallet de tycker du att det är ok att man ger sig på?
Eller har du tagit de i försvar vid något tillfälle som jag har missat?