2008-09-01, 14:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
En tanke som slog mig under dokumentären igår och intervjun med mamman är att hon inte hade några hämnd känslor mot den tyska kvinnan. Det jag gissar på är.

Sambon har man gått igenom om (och om och om) och om igen. Läs tråden.

Att E försöker visa upp en stark front kan ses som ett sista "fuck you" till tyskan snarare.
2008-09-01, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Jag tror inte någon skäms, det finns fyra eller fem st som bara väntar på att ett namn på always on my mind ska dyka upp. Hon har gjort sig skyldig till flertal brott i sin förbannade blogg. Varför ska man skita i det? Så du tycker det är helt ok att kalla folk för pedofiler och mördare? Tycker du det är smakfullt att säga att M talar till en och bara hälsar till sin pappa men inte till sin mamma och verkligen poängtera ut det? Att verkligen hänga ut folk och säga, den gjorde det jag är helt säker? Skäms på dig för fan, du är inte bättre än någon annan.

Jaha, ska ni tända bålet när namnet kommit fram? Är det inte bäst att låta polisen avgöra om personen gjort något fel?
Personligen tycker jag att det har sagts mycket värre saker om CS och hon är inte ens dömd ännu.
2008-09-01, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Jag känner inte till om detta varit uppe i tråden förut. Men visst kan ett skrivfel ligga bakom denna utomordentligt konstiga uppgift. Det vore bra om någon insatt kan bekräfta det.

ja det är felskrivet, det var systerns dator i sälen en kompis gick in på och kontrollerade loggar, Emma hade inga chatloggar i sin.
2008-09-01, 14:55
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Så det är okej för brottsoffer att bete sig hur idiotiskt som helst?
Du har verkligen missförstått precis allt jag velat få fram.
Det MP och L gjorde är helt förkastligt. Jag har tagit upp saken för det har intresse i tråden, och jag ska inte behöva gå in på min personliga åsikt om bloggaren, förstår du?

Du kan ha vilken åsikt om dem du önskar, men det förändrar inte att de hade alibi och L inte stämde in på signalementet vid tillfället.
2008-09-01, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Du kan ha vilken åsikt om dem du önskar, men det förändrar inte att de hade alibi och L inte stämde in på signalementet vid tillfället.

Nej, men det förändrade sannerligen mitt sätt att se på det här 2..
2008-09-01, 14:58
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Jaha, ska ni tända bålet när namnet kommit fram? Är det inte bäst att låta polisen avgöra om personen gjort något fel?
Personligen tycker jag att det har sagts mycket värre saker om CS och hon är inte ens dömd ännu.
Rätt, men hon har befunnits skyldig, eller hur?
2008-09-01, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Jag känner inte till om detta varit uppe i tråden förut. Men visst kan ett skrivfel ligga bakom denna utomordentligt konstiga uppgift. Det vore bra om någon insatt kan bekräfta det.

Har för mig att polisen skrivit E istället för F, nu har jag inte utdraget men det finns långt bak i tråden om det inte är bortstädat.
2008-09-01, 15:00
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
När hon åkte till Göteborg? Finns det uppgifter på att hon åkt till Göteborg? Bor hon inte där?

Jag tror att Beaver menade när hon åkte från Göteborg till Arboga?
2008-09-01, 15:01
Bannlyst
Citat:

Ni? Vilka ni? Jag vet att Expressen och Aftonbladet tänker anmäla det hon har i sin blogg som bildstöld. Man får nämligen inte publicera bilder andra tagit utan lov. Varken i bloggar eller hemsidor. Jag vet dessutom att polisen har en anmälning om bloggen med. Och det kanske blir fler?

Så du anser att detta är ok med andra ord? Att hon snackar om att L skulle vara pedofil? Mördare?

Edit: Har läst fel angående att Always on my mind skulle ha ringt polisen. Men hon erkänner att hon skulle ha gjort det om hon blivit trodd.
2008-09-01, 15:04
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag tror att Beaver menade när hon åkte från Göteborg till Arboga?
Men hon åkte inte till Arboga, enligt användare i tråden. Jag tror snarare att Beaver har missuppfattat att L skulle ha åkt från Arboga till Göteborg den här dagen. Men det är bara en gissning eftersom Beaver aldrig svarar på frågor.
2008-09-01, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av åsna
Ni? Vilka ni? Jag vet att Expressen och Aftonbladet tänker anmäla det hon har i sin blogg som bildstöld. Man får nämligen inte publicera bilder andra tagit utan lov. Varken i bloggar eller hemsidor. Jag vet dessutom att polisen har en anmälning om bloggen med. Och det kanske blir fler?

Så du anser att detta är ok med andra ord? Att hon snackar om att L skulle vara pedofil? Mördare?

Ursäkta men du har inte glömt att detta är tråden för Alternativ gm, eller syftar du på nån spec i ditt inlägg? Det finns faktiskt en tråd om PUL.
2008-09-01, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Rätt, men hon har befunnits skyldig, eller hur?

Då kan man ju som vanligt undra varför den här tråden finns kvar? det börjar bli lite tjatigt att ta det varje dag..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in