Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag bryr mig sällan när jag ser inlägg som är rent ut sagt otroligt snedvridna och kränkande gentemot CS. Hon kallas galen psykotisk mördare innan vi faktiskt vet. Visst, ibland surnar man till och försöker hänvisa till det man hittills vet.
Surnar du aldrig till när du ser någon skriva rena lögner och sprida falska rykten om T, L, NJ eller andra då?
Citat:
De få som skrivit i såna ordalag om T eller andra blir ju lynchade väldigt snabbt. Men det är helt okej att skriva i stort sett vad som helst om CS. Det är egalt liksom..
Tycker du att det är konstigt att folk som skriver rena lögner blir tillrättavisade väldigt snabbt?
Tycker du att det är konstigt att folk som påstår att "T är den enda som bevisligen varit på brottsplatsen när brottet begicks" blir tillrättavisade väldigt snabbt utav väldigt många?
Tycker du att det är konstigt att folk som skriver att T önskade livet ur S blir tillrättavisade väldigt snabbt utav väldigt många?
Du pratade själv nyligen om regel 0.09, minns du det?
Citat:
Men hur ska man diskutera alternativa gm om man inte får nämna de som KAN vara alternativ gm?
Man får nämna precis vem som helst men man kan väl för den sakens skull inte komma med vilka sjuka lögner som helst utan att bli tillrättavisad?
Med substans och fakta bakom sina ord så kan debatten föras på en seriös nivå, nu handlar det bara om vem som kan hitta på flest lögner och ducka för flest tillrättavisningar.
Du pratade själv nyligen om regel 0.09, minns du det?