Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Jag sitter inte här för att jag skulle tycka att det här är roligt. Ingenting är roligt med detta fall. Jag gör det för att jag tycker att polisen skött sig dåligt.
Den enda personen som varit ensam tillsammans med offren innan ambulansen kommer utreds inte ordentligt. Polisen konstaterar ca kl.19:40 att ingen GM finns på plats. Blickarna riktas direkt mot pappan till barnen eftersom GM ofta är en närstående i familjedramor.
Jag tycker att det är märkligt att T inte har blivit utredd och om du vet svaret så får du gärna förklara för mig varför så är fallet.
Tidsmässigt har T haft möjligheten eftersom alla tider förutom sos-samtalet är uppskattade tider. Ingen vet exakt när han öppnade ytterdörren till huset. Man vet endast ungefär var han var kl 19:06. Sen kan han ha kört fortare eller långsammare än vad polisen har mätt. Polisens mätningar är också antaganden baserade på deras hastighet +-5 km /h
(och handen på hjärtat... Kör du på en rak sjuttiosträcka max 75 km/h?
Det gör inte jag. Speciellt om jag känner vägen och vet att det sällan finns poliskontroller där)
Nu har polisen konstaterat att T inte kan vara GM (som du skriver i sista meningen) och dom gjorde det efter 10 minuter på plats.
Jag håller med Caramia, CH är ute på djupt vatten när han påstår att de som anser att T kan vara GM bara gör det för att jävlas och trolla.
Det är absolut INTE min avsikt. Jag TROR att T kan vara GM. Jag tror också att CS kan vara GM, och jag tror att det kan vara någon helt annan. Som jag ser det är ingenting avgjort.
Och jag kan inte förstå att CH INTE kan tro att någon på allvar kan ha en annan åsikt än han själv. Jag menar det här är fb , här finns alla möjliga åsikter om allt mellan himmel och jord representerade.
Men i just det här fallet så är det enligt CH omöjligt att någon här har avikande åsikt från honom själv. Det tycker jag att han ska tänka igenom.